שר האוצר ויו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, התראיין הערב (שבת) ב"פגוש את העיתונות" ב'חדשות 12' והתייחס לפרשת יוסי כמיסה אשר האשים אותו בהזמנת חיסול לבכיר במשטרה. כמו כן, התייחס ליברמן לשינוי ביחס שלו כלפי יו"ר האופוזיציה נתניהו.

לאחר ההאשמות החמורות: ליברמן הגיש קובלנה פלילית נגד יוסי כמיסה
היועמ"ש על טענותיו של פעיל ישראל ביתנו לשעבר נגד ליברמן: "הדברים ייבדקו"

"יוסי כמיסה הוא לא חשוב, אלא בנימין נתניהו, הוא מבין שמה מפריד בינו לבין השלטון זה אני", אמר השר ליברמן בפתח דבריו, "האיש בנה מכונת רעל, מכונת ציאניד - והוא מרעיל את כל המערכת הפוליטית ואת כל האווירה הציבורית במדינת ישראל. אתמול ראיתי 10 אלף בוטים מתנפלים על עמוד האינסטגרם שלי. אנחנו מנסים להתחקות אחריהם ולבדוק מי שילם להם, ויוסי כמיסה הוא רק בורג קטן במכונה הזאת".

"כמיסה מעולם לא היה עוזר או יועץ שלי", הוסיף, "האיש ניסה להידבק ולהשתבץ ברשימה - ולבסוף לא הצליח. כך גם בליכוד. הדבר הכי מצחיק הוא שבשנת 2017 הוא התמודד לראשות המועצה למעלה יוסף. בנימוק לבחירה בו הוא כתב: 'הייתי אצל אנשים כמו אריק שרון ואביגדור ליברמן'".

"צריך לשאול את כמיסה כמה פעמים בשנה הוא פגש את מקורביו של נתניהו, כמה פעמים הוא דיבר איתם על הנושא הזה והאם הבטיחו לו על זה סיוע כלשהו. העורך דין שלו ניסה להתמודד לא מזמן ברשימת הליכוד. "אמרו עליי שאני בן דוד של אל-קפונה, אמרו עליי הכל. אין בן אדם שעבר יותר בדיקות ביטחוניות ממני, כולל פוליגרף - אלה חלק מאותן עלילות דם", טען יו"ר ישראל ביתנו.

לסיום אמר השר ליברמן כי "הקואליציה שנתניהו מתכנן עם דרעי, סמוטריץ' וגפני - היא קואליציה פונדמנטליסטית. הם רוצים להקים מדינת הלכה ונתניהו מוכן בתמורה לסגור את התיקים שלו. לגבי המפלגות הערביות, אני חושב שגם היום אין שום סיבה שמפלגת בל"ד תהיה חברה בכנסת ישראל. נתניהו ישב עם רע"ם תוך כדי מבצע 'שומר החומות' ארבע פעמים בבלפור".