לאחר ההודעה הלילה על פירוק השותפות הפוליטית עם יועז הנדל, שרת הפנים איילת שקד פרסמה הבוקר (ראשון) פוסט בו היא מכריזה על שובה לגוש הימין, ומשיבה לדברים שכתב הנדל בפוסט משלו.

לאחר הפרידה מהנדל: שקד והבית היהודי יאיצו את המו"מ, בציונות הדתית קוראים לה לפרוש

הנדל על הפרידה משקד: "יש בינינו פער שלא ניתן לגשר עליו"

"שיח הכן ביבי לא ביבי, הורס את ישראל. החרמות של צד אחד הורסות את ישראל. לא הייתי מוכנה בעבר ואיני מוכנה גם כעת לקחת חלק במשחק החרמות הזה על הגב של אזרחי ישראל. אם החרמות יימשכו אני לא אתן בשום אופן לגרור את המדינה לבחירות נוספות. זו הייתה עמדתי תמיד.  אחרי הבחירות האלו אעשה הכל כדי שתקום ממשלה יציבה ורחבה, אבל אם החרמות יימשכו אדאג שתקום ממשלת ימין - בדרכי. באחריות, תוך שמירה על מוסדות המדינה ומתוך השקפת עולם מגובשת ונאמנות לדרך. יש לנו רק מדינה אחת", כתבה שקד.

"זו האמת שלי. תמיד הייתה. אתם מכירים אותי היטב מיומי הראשון בציבוריות הישראלית כאשת ימין אידיאולוגי וכאשת ביצוע. לא השתניתי. מימי ישראל שלי, דרך כהונתי כיו"ר סיעת הבית היהודי וכלה במשרד המשפטים והפנים. נכנסתי לפוליטיקה כדי שהימין יפסיק רק לדבר ימין. אני גאה שבעשור האחרון שותפיי ואני הבאנו לשינוי השיח ולהוכחת יכולת ביצוע - במישור המדיני, המשפטי והכלכלי. מחנה הימין לראשונה השתנה. לא עוד יישום מדיניות שמאל כגזירת גורל", המשיכה. 

"נכון, עשיתי טעויות. אין בן אנוש שחף מטעויות. כשליחת ציבור קיבלתי החלטות שחלקן התבררו כמוטעות. אבל תמיד, פעלתי כשטובת מדינת ישראל בלבד לנגד עיני. כעת צריך ללמוד לתקן ולהסתער קדימה. אני היום חוזרת הביתה למקום בו הלב שלי נמצא. נבנה מחדש בית לימין המעשי והאחראי, וכמובן לציונות הדתית, על כל גווניה - ספרדים, אשכנזים, דתיים, מסורתיים, ממרכז הארץ ומההתיישבות אותה אני כל כך אוהבת", הוסיפה שקד.