שר האוצר אביגדור ליברמן תקף הבוקר (ראשון) בחריפות את ראש האופוזיציה בנימין נתניהו וטען כי "השיטות שלו - בדיוק כמו של גבלס וסטאלין, להטיל האשמות חריפות ואבסורדיות עד שאנשים מתרגלים לאותו אבסורד". 

ליברמן תוקף: "נתניהו בנה מכונת רעל ומרעיל את האווירה הציבורית"
אחרי ההתבטאות על פיטורין: שר האוצר אביגדור ליברמן מבהיר

את הדברים אמר בעקבות פרשת יוסי כמיסה אשר האשים אותו בהזמנת חיסול לבכיר במשטרה, והוסיף: "מדובר בעלילת דם שמאוד מאפיינת את שיטות נתניהו. הבן אדם 'נזכר' במרכאות באירועים של לפני 20 שנה ומפרסם אותם חודשיים לפני הבחירות".

ליברמן בחר להתנצל על ההשוואה, שעוררה סערה רבה, וצייץ כעבור מספר שעות: "אין חדש תחת השמש, נתניהו אמנם שכח כי האנשים הקרובים אליו ביותר בחרו בקריאה לאנשי משטרת ישראל ״הגסטפו״ אך עדיין זוכר טוב מאוד כיצד להשתמש בשיטות תעמולה בשביל לפגוע בי וב״ישראל ביתנו״. עם זאת לא הייתה לי כל מטרה לפגוע באף אדם ובטח לא בעניין הקרוב לליבי - השואה ומלחמת העולם השניה, שמשפחתי היא חלק מקורבונתיה".

הוא הוסיף כי "אף אחד לא יטיף לי מוסר והעשייה שלי מדברת בעד עצמה - כפי שהתחלנו בשנה האחרונה לשדרג משמעותית את רווחתם של ניצולי השואה באמצעות הגדלת המענק השנתי שלהם, כך למרות ניסיונותיה החוזרים ונשנים של מכונת הרעל לפגוע בשגרת יומינו, נמשיך לפעול גם בהמשך".

כזכור, רבים במערכת הפוליטית תקפו את ליברמן בשל ההתבטאות מעוררת הסערה. בין היתר, מהליכוד נמסר בתגובה לדברים: "המסית הלאומי, דון ליברמן, בפאניקה חסרת מעצורים. דבריו השקריים והמקוממים הם ביזוי השואה. אנו דורשים מראשי השמאל לפיד וגנץ לגנות מייד את ההתבטאות המזעזעת הזאת".

גם שר הביטחון בני גנץ הגיב לאמירות, וכתב: "מעריך מאוד את שר האוצר ליברמן, אך מוקיע את דבריו וההשוואה הבלתי מתקבלת על הדעת למי שביצעו את הזוועות הקשות ביותר בתולדות האנושות. גם במערכת בחירות קשה מול מי שמבקש לפגוע בממלכתיות ובמערכת המשפט, יש לשים גבולות".