מפלגת ישראל ביתנו הציגה את רשימתה לכנסת ה-25 לפני כחודש וחצי. המאוכזב הגדול הוא ח"כ אלכס קושניר, יו"ר ועדת הכספים, שנדחק למקום השביעי והספק ריאלי. במקום הרביעי שובצה תא"ל במיל' שרון ניר, לשעבר יועצת הרמטכ"ל לענייני מגדר, שלמעשה מחליפה ברשימה את אלי אבידר.

הרשימה המלאה:

1. השר אביגדור ליברמן
2. השר עודד פורר
3. ח״כ יבגני סובה
4. תא"ל במיל' שרון ניר
5. ח״כ יוליה מלינובסקי
6. השר חמד עמאר
7. ח״כ אלכס קושניר
8. עו"ד בתיה כהנא דרור
9. ח״כ פרופ' יוסי שיין
10. עו"ד לימור מגן תלם
11. ד"ר אלינה ברדץ' יאלוב
12. שרון רופא אופיר
13. עו"ד סתיו בויאנג'ו
14. אביב כהן
15. דודי סנדלר
16. מיכל אורון עזאני
17. מריה (מאשה) יעקובוב
18. עו"ד גבי שמואלי
19. סטיבן רובין
20. אילן ברקן
21. ד"ר יוסי בורוכוב

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

קודם להצגת הרשימה נשא ליברמן דברים: "המשימה החשובה ביותר שלנו - היא למנוע מנתניהו והגוש הפונדמנטליסטי שלו להגיע ל-61 מנדטים, כי אנחנו יודעים בדיוק מה יקרה ברגע שנתניהו, דרעי, גפני, סמוטריץ' ובן גביר יעלו לשלטון: פסקת ההתגברות, סגירת תיקי נתניהו, ביטול מוחלט של המונח "שוויון בנטל", ביטול חוק השבות, ביטול הדרישה ללימודי ליבה ושוד הקופה הציבורית.

"כבר בשנה האחרונה ראינו ניסיונות בכנסת לבטל את חוק השבות, כל אחד בתורו. לכן, כל אחד שמצביע לנתניהו מצביע לחבילת החושך שתחזיר את מדינת ישראל שנים אחורה. רק ישראל ביתנו חזקה מפרידה בינם לבין השלטון. לכן, כל מאמציו של נתניהו זה לפגוע קודם כל באביגדור ליברמן ובמפלגת "ישראל ביתנו", בכל מחיר, אין קווים אדומים, אין מעצורים. גם השיטות הן שיטות נתניהו, ואני עוצר כאן ב"שיטות נתניהו".
 
"ההאשמות האבסורדיות, שחוזרים עליהן פעם אחר פעם, כל השופרות, כל כתבי החצר, עד שאנשים מתרגלים לאבסורד ומכאן הדרך לחיסול פוליטי היא קצרה מאוד. עלילת הדם האחרונה, היא חציית כל הקווים האדומים, שקרים בכל משפט, בכל מילה -  אבל לשקר אין רגליים ולכן אנחנו ננצח! אנחנו נמנע מנתניהו 61 מנדטים. אנחנו נמנע מאלו שבהיעדר 61 מנדטים לנתניהו ירוצו להקים יחד איתו ממשלת רוטציה. אנחנו נמנע מאלו שמוכנים למען השלטון להקים קואליציה עם דרעי וגפני בתמורה לנתינת יד לשוד הקופה הציבורית"ץ