בחירות 2022יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, החל את קמפיין הבחירות שלו, ופרסם סרטון בו הוא השווה את עצמו לראש הממשלה הראשון של מדינת ישראל, דוד בן גוריון. על כך, נכדו של בן גוריון, יריב בן אליעזר, שוחח הבוקר (שלישי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM ותקף: "התשדיר הוא נלעג, מכיוון שלא יכול כל יבחוש בן שלולית להתחזות לאדם שהוא אישיות ברמה בינלאומית, מענקי הדור".

בפתח השיחה, נשאל למה תקף את התשדיר, אם הוא מחזיק באותן דעות כמו ראש הממשלה הראשון. בן אליעזר השיב כי "איזה מחזיק באותן דעות? שיבוא ויצטט את מגילת העצמאות, נעשה שוויון בין כל התושבים לפי גיל, מין, עדה, מוצא, לאום, חינוך ותרבות. זה מה שסבי אמר, ושלא יוציא קטעים הנקרופיל, הפירומן הזה, קטעים קטנטנים מסבי ויוציא אותם מהקשרו. אני חושב שהוא פירומן היה, עכשיו הוא השתפר גם לדרגת נקרופיל אם הוא מחפש בקברו של סבי צידוקים לתיאוריות המטומטמות שלו".

לאחר מכן, נטען בפניו כי התשדיר עשה שימוש חכם כאשר השתמש במשפטים מפיו של בן גוריון. בן אליזר אמר כי "אם היה עושה את זה מישהו שקרוב בדעותיו לסבי, ניחא. אבל הבן אדם הזה הוא בצד הקיצוני ביותר לסבי. איך הוא יכול לעשות את זה? הוא שלקח והראה לכולם את הסמל של המכונית של רבין ואמר 'עוד נגיע אליו', ועכשיו הוא אומר 'רבין לא אויב אבל הוא הזיק למדינת ישראל', מי אתה בכלל? אני בז לו, אני לא צריך להתעסק עם כל טמבל שרוצה להיכנס לפוליטיקה. אני בטוח שלא תהיה ממנו הערת שוליים בספרי ההיסטוריה, אז שלא יצטט את סבי".

בהמשך, בן אליעזר התייחס למצב סקרי המנדטים, המצביעים על כך שהאיחוד בין סמוטריץ' לבן גביר מגיע ל-12 מנדטים. לדבריו, "זה לא הסקרים רק שלו, זה גם של עוד לץ, של סמוטריץ'. הם לא כל כך רחוקים אחד מהשני. אני חושב שיש בעיה במדינת ישראל, אנחנו הולכים לאט לאט ומתפשטים מערכי יסוד של מדינה דמוקרטית שהקימו סבי וחבריו. אנחנו הופכים להיות למדינה פשיסטית. ליברמן ציטט את גדול התועמלנים בעולם והקדיש את זה לביבי, אני לא אחזור על השם, אבל הם עוסקים באותן שיטות כדי להגיע לאותן מטרות. הם לא יעשו עוד שואה, הם רק ישמידו את ארץ ישראל ואת כל מי שלא כמוהם יגרשו ויוציאו".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm