בחירות 2022על רקע ההכנות של המערכת הפוליטית לבחירות שיתקיימו ב-1/11, שר האוצר, אביגדור ליברמן, השתתף הבוקר (שלישי) בוועידת המנכ"לים והמזכירים באילת והתייחס למערכת הבחירות הקרובה ולסיכוי להרכיב ממשלה ללא ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו

בתוך כך, שר האוצר התייחס לשאיפותיו הפוליטיות של שר הביטחון, בני גנץ, להיות ראש הממשלה בכנסת הבאה ואיזו ממשלה שואף להקים ראש הממשלה יאיר לפיד. לדבריו, "לגנץ יש אופציה אחת ויחידה להיות ראש הממשלה, אם נתניהו לא מקבל 61 מנדטים, לעשות איתו ממשלת רוטציה יחד עם החרדים, כשהוא ידרוש להיות ראשון, אין שום אופציה אחרת. וגם מה מה שמשדר יאיר לפיד לצערי ברור הוא מכין את דעת הקהל לקואליציה עם שס ויהדות התורה".

לאחר מכן, התייחס לנושא לימודי הליב"ה של החרדים ותקף את נתניהו: "צריך להבין בצורה הכי ברורה, לב הבעיה זה לימודי ליב"ה. כי כמה שיותר אנחנו נרחיק את האנשים מלימודי ליב"ה ככה יותר נטל יפול על מעמד הביניים ומשלמי המסים. מה נתניהו הבטיח להם? להרחיב תקציבים, גם על החינוך העצמאי, ואני ביקשתי מאגף התקציבים לעשות תחשיבים, כלומר כשאנחנו לוקחים את כל החינוך של מוסדות הפטור והישיבות הקטנות אנחנו מגיעים מיידית ל-4 מיליארד שקלים".