רגע לפני סיום הגשת רשימות המפלגות: יו"ר מפלגת צעירים בוערים הדר מוכתר שוחחה הערב (רביעי) עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM. תחילה, הגיבה לכך שנתפסה בתיעוד, כשהיא מדפיסה ומדביקה פשקווילים של חרדים נגד עצמה: "אם הדבר הכי נורא שעשיתי זה שתליתי כרזות רחוב הומוריסטים כנגדי בבני ברק, אוי לא, השם ישמרנו, מה נעשה?", אמרה בטון ציני והוסיפה: "זה היה משהו הומוריסטי, אם זה הדבר הכי נורא שעשיתי בכל שנות חיי, אני מסודרת".

"לא יכולה להגיד למה": האם הדר מוכתר היא הסיבה לפירוק ברית שקד-הנדל?

מבן גביר עד הדר מוכתר: איך יצביעו הצעירים בבחירות הקרובות?

לאחר מכן, שיתפה על שינוי שם משפחתה: "אני מוכתר בתעודת הזהות. נולדתי מנור, בשנת 2014 החלפנו כל המשפחה למוכתר. אבא שלי הגיע מבגדד עם השם מוכתר, בגיל 18 הוא עיברת את השם למנור, אחרי 18 שנה הוא החזיר את השם למוכתר עם כל משפחתו, לשורשיו, זה הכול".

כאשר נשאלה האם המפלגה התחילה בתור בדיחה, השיבה: "נורא עצוב לי שזה מה שאתה חושב? מה אתה חושב שהמאבק שלי זה בדיחה? שזה דאחקה? זה שלילדים שלך לא תהיה דירה בישראל זה דאחקה? זה שאני לא אוכל לגור בשכירות נורמלית בחיים שלי דאחקה? אני לא אוכל לחיות פה. איך אני אשנה? בטיקטוק? ברור שדרך הכנסת". 

בהמשך, הגיבה מוכתר לדיווח לפיו מספר 1 במפלגתה מתלבט, ואמרה: "יהיה מעניין ומרתק. הוא לא הבריז לי ברגע האחרון, זה ממש לא פאשלה היה שם דיונים עם אותו בן אדם, ושוב, לא קיבלנו תשובה סופית, זה לא פשוט וזה מורכב לקחת החלטה ללכת ככה לפוליטיקה במיוחד לא אצל 'צעירים בוערים', אז חברה, קצת סבלנות והכל בסדר". 

כשנשאלה לאיזו קואליציה היא מכונה להיכנס, השיבה: "אלך עם מי שייתן לי כוח, זה הכול. לא אמרתי שאני אשב רק עם ביבי, בואו נסגור את הסאגה הזאת ונתקדם קדימה. מה שלי אכפת זה הצעירים בישראל, שאין לנו דירות וכמה שיקר לחיות פה, כל מה שמדברים תקשורת על ביבי לא ביבי וזה לא מעניין אותי".