יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, פרסם אתמול את השמות של ארבעת השיריונים שייכללו ברשימת הליכוד לכנסת ה-25. מדובר במקומות 14,16, 28 ו-37 ברשימה. ינון מגל ובן כספית פתחו את תכניתם הבוקר (חמישי) ברדיו 103FM עם התייחסות לשריונים, שכוללים את עמיחי שיקלי ועידית סילמן. מגל אמר: "מה אני אמרתי? שיקלי יהיה בכנסת ובנט לא, וסילמן כן תהיה בכנסת כי היא הפילה את הממשלה ומגיע לה". כספית השיב: "אני מודה, הערכה שלי בנושא שיקלי לא התאמתה וטעיתי".

סילמן, שיקלי וסעדה: נתניהו חשף את השריונים ברשימת הליכוד | כל הפרטים
דיווח: נתניהו הציע לעמית סגל שריון בעשירייה הראשונה - וזו הייתה תשובתו

"כמה עוד נבואות זעם אני צריך להשמיע שלך שכשלת בהן? כל היום?", מגל שאל את כספית, "אמרת וזה התברר כלא נכון. עכשיו אתה צריך להחליט אם ביבי עשה דיל או שיש לו מילה. תחליט, אבל מגיע להם, הם יצאו תותחים ויש הכרת הטוב בליכוד. שיקלי יצא תותח".

כספית ענה: "אתה יושב פה ומספר כמה אתה צודק, אני רק אזכיר שבדברים המהותיים יצא לי להיות צודק ולך לצאת פיתה. אנחנו יודעים איפה נתניהו. בסופו של דבר, יש פה שיריון, זה פלילי. אם תסתכל, את מי הוא בעצם משריין? הוא לא ישריין את גל הירש, אף אחד שבאמת אידיאולוגי".

"יש לך את סילמן שעזבה", כספית המשיך, "פשוט עזבה את המפלגה שלה לטובתו. סעדה, שתוקף את הפרקליטות בשמו , ויוסי פוקס. הוא השתלט על המפלגה, והרשימה היא רשימה של מלחמה של הנאשם נגד שלטון החוק".

"אדוני", אמר מגל, "סילמן בסוף חזרה בתשובה, הפילה את הממשלה ועל זה עושים לה הכרת הטוב, פשוט מאוד. אבל קיש אמר, אבל דיסטל כתבה, ואו ממש לא יאמן. תעשה לי טובה, את מי זה מעניין בכלל? זו רשימה מעולה".