סקרי מנדטים שפורסמו הערב (שישי) ב'חדשות 12' וב'חדשות 13' לאחר הגשת הרשימות לכנסת, חושפים כי אף אחד מהגושים לא משיג 61 מנדטים, כאשר בשני הסקרים גוש נתניהו מגיע ל-60 וגוש הקואליציה הנוכחית עומד על 56 מנדטים. כמו כן, חד"ש-תע"ל מגיעה לארבעה מנדטים.

40 מפלגות: הגשת הרשימות לבחירות לכנסת הסתיימה
הרשימה המשותפת מתפרקת: בל"ד תרוץ לבד בבחירות לכנסת

ב'חדשות 12' פורסם כי הליכוד ממשיך להוביל את הסקרים עם 33 מנדטים, כאשר אחריה יש עתיד של ראש הממשלה המכהן יאיר לפיד עם 23 מנדטים. לאחר מכן הגיעו המחנה הממלכתי של שר הביטחון גנץ והציונות הדתית של סמוטריץ' ובן גביר שזוכות כל אחת ב-12 מנדטים.

ש"ס ויהדות התורה עומדות על 8 ו-7 מנדטים בהתאמה, ישראל ביתנו והעבודה עומדות על 6 מנדטים, מרצ מקבלת 5 מנדטים ורע"מ וחד"ש-תע"ל מקבלות 4 מנדטים כל אחת.

הבית היהודי בראשות איילת שקד לא עוברת את אחוז החסימה ומקבלת 1.9 אחוזי תמיכה בלבד. מתחת לאחוז החסימה ניתן למצוא גם את צעירים בוערים של הדר מוכתר עם 1.2 אחוזים ובל"ד עם 0.9 אחוזים.

ב'חדשות 13' פורסם כי הליכוד מקבלת 32 מנדטים ויש עתיד משיגה 24 מנדטים. המפלגה השלישית בגודלה היא הציונות הדתית של סמוטריץ' ובן גביר עם 13 מנדטים ולאחר מכן הגיעה המחנה הממלכתי של גנץ עם 12 מנדטים

ש"ס ויהדות התורה עומדות על 8 ו-7 מנדטים בהתאמה, ישראל ביתנו מקבלת 6 מנדטים, העבודה ומרצ משיגות 5 מנדטים כל אחת ורע"מ וחד"ש-תע"ל מקבלות 4 מנדטים כל אחת.

הבית היהודי בראשות איילת שקד לא עוברת את אחוז החסימה ומקבלת 2 אחוזי תמיכה בלבד. מתחת לאחוז החסימה ניתן למצוא גם את צעירים בוערים של הדר מוכתר עם 1.9 אחוזים, בל"ד עם 1.2 אחוזים, המפלגה הכלכלית משיגה 1.1 אחוזים וישראל חופשית עם 0.4 אחוזים.