יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו פרסם מוקדם יותר השבוע את השיריונים שבחר לרשימת הליכוד לכנסת, בינהם סגן ראש מח"ש לשעבר עו״ד משה סעדה. הערב (שבת), התייחס סעדה לראשונה להצטרפותו לרשימת הליכוד ובריאיון למטה המרכזי בערוץ 13 אמר כי "מה שהנחה אותי, זה להיות חלק ממשלה ימנית בראשות נתניהו, לחשוף את הכשלים במערכת המשפט ולהיות במקום של שינוי מהותי. בסופו של דבר הבנתי שהמקום שמתאים לי זה הליכוד".

בהמשך, חשף כי מה שגרם לו לסרב להצעה מצד איילת שקד היה שיחה עם הוריה של סגן שיר חג'אג', שנרצחה בפיגוע בטיילת ארמון הנציב בירושלים ב-2017. "ביקשו להגיע אלי משפחת חג'ג', כשהאמא מירב סיפרה לי את הסיפור ואיך איילת שקד רימתה אותה ואמרה שהיא לא הולכת לשבת עם רע"מ התהפכה לי הבטן. כשהתסיימה השיחה אמרתי שאני לא הולך איתה", טען.

"לא הייתי מודע לעניין הירש. הליכוד התאים לי ואמרתי כן. הכרעתי שאני לא הולך עם שקד, הודעתי להם וסגרתי עם הליכוד. שילמתי מחיר כדי להוביל שינוי במערכת המשפט. באותו ערב החליטו להוציא הודעה על חקירה שלי, צירוף מקרים קוסמי. זה מסר מהפרקליטות ואני לא מפחד. שקד לא עוברת וכל מי שמצביע לה שורף קולות. הצבעה לשקד, שווה להצבעה ללפיד ומשותפת", הוסיף. 

כזכור, שעות לפי ההכרזה של נתניהו, אמר יו"ר רשימת הבית היהודי יוסי ברודני בריאיון בכאן ב' כי סעדה החליט לבסוף שלא להיכנס למערכת הפוליטית.