האם ליו"ר מפלגת "צעירים בוערים", הדר מוכתר, שהציבה בראש קמפיין הבחירות שלה את סוגיית יוקר המחיה, ואף הצהירה בראיון ל"אופירה וברקוביץ'" כי "לי לא תהיה דירה בחיים", יש דירה על שמה? בראיון סוער בתכניתם של ינון מגל וחיים לוינסון ב-103FM, היא הגיבה היום (ראשון) לחשיפה של יואב אליאסי - "הצל" - ולפרסומים בנושא.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

בפתח דבריה אמרה מוכתר כי "אני רוצה להגיד חד משמעית - זו הדירה של אבא. הוא חסך את כספי הפנסיות שלו ובמקום לחיות בפנסיה בכבוד, לקח את כל הכספים וקנה דירה כי הוא רצה שלילדים שלו יהיה מה לרשת". כשנשאלה מדוע הוא לא רשם את הדירה על שמו, השיבה: "אני לא יודעת. חבר'ה, אבא שלי חסך את הכספים כי הוא לא מאמין שאגיע לדירה בחיים". 

למה לא אמרת את זה עד עכשיו?
"זה לא רלוונטי, זה הכל צהוב. מדברים איתי על פשקווילים, מרצדסים, דירה. מתי תבינו שהקמתי את תנועת הצעירים למען הצעירים בישראל שרוצה לשנות את הסדר, ושיהיה לנו ייצוג? למה לנסות להפיל אותי, למה לא לחזק אותי?".

על הציוץ של ינון מגל, שהביע את תקוותו כי אף אדם ממחנה הימין לא יצביע לה, אמרה: "אני הולכת לעבור את אחוז החסימה, אנחנו נכנס לממשלה, אל תדאג. אתה בניגוד להמון עיתונאים אחרים לפחות מאמת את העובדות לפני שאתה כותב אותם, בניגוד לאופירה וברקוביץ'".

בשלב זה היא פירטה על מי שממוקמת במקום הראשון ברשימתה - בת אל חזן: "היא איתי הרבה זמן, כבר 7 חודשים. בת 30, מאוד חדורת מטרה. יש לה תואר במנהל עסקים והיא מנהלת גיוס. במקום השני יש את נתנאל יניבי, הוא היה בכנסת, התמחה בכנסת ישראל. עושה תואר בתקשורת, מקסים, מייעץ לי מאוד, עוזר לי המון, חלק מהמפלגה, והוא צעיר שאכפת לו. לא תמצאו ברשימה שלי דוגמניות, פוליטיקאים וסלבס".

חיים: עבודה פרלמנטרית היא לא רק סרטונים בטיקטוק, צריך הבנה
"ראינו מה הם עשו. בגלל שאני רוצה שנתניהו יהיה ראש ממשלה אסור לי להתמודד בכנסת? בשבועות האחרונים זה לא פשוט. אני מרגישה שהתקשורת תעשה הכול כדי להוריד אותי, שאני משחקת במשחק שהוא כבר מכור".

"איילת שקד, אופירה וברקו היו עושים אי פעם את האמבוש שהם עשו לי? אני כמוה בסקרים. למה רק להדר עושים את זה? למה לשקד לא עושים את זה? למה לא מגיע לי ראיון נורמלי כמו כל פוליטיקאי נורמלי? אנחנו עושים לעשות פה מהפכה, כל הגושים צריכים אותי. אני זאת שאביא יציבות שלטונית, רק אני".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm