לאחר הפיצוץ: יו"ר מפלגת צעירים בועריםהדר מוכתר, הגישה היום (ראשון) תביעת דיבה על סך 300 אלף שקלים נגד מספר 2 לשעבר ברשימתה, שי שלימו. זאת, לאחר הראיון בסוף השבוע בתוכניתם של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' ב'קשת 12', בו טען כי מאחורי הקמת המפלגה בראשות מוכתר עומד פוליטיקאי בכיר.

הדר מוכתר לא יכולה לייצג את ציבור הצעירים, לא כי היא מושחתת - אלא כי אין לה את זה | דעה

אז יש לה דירה? הדר מוכתר מגיבה לראשונה לטענות נגדה | האזינו לראיון הסוער

"לא אתן שילכלכו עלי. אין מאחורי אף אחד. ומי שטוען אחרת/ נתראה בבית משפט", כתבה מוכתר בחשבון הטוויטר שלה. כזכור, זמן קצר לאחר שהחלה את הריאיון בתוכנית הכניסו לאולפן את שלימו, ומוכתר נראתה מופתעת מהגעתו. "אני מכיר אותה טוב מאוד לצערי, המפלגה זה לא הדר מוכתר, היא 'נוכלת הטיקטוק'". תקף שלימו את מוכתר.

באותו הרגע מוכתר נטשה את האולפן בהלם ובבכי. "פעם הבאה שהיא תגיע לפה שתאזוק את עצמה בנווה תרצה", הוסיף שלימו, "הייתי הסגן שלה, היא משקרת לגבי כמות המתפקדים שלה, הדר מוכתר היא אישה מסוכנת, אם אחשוף עוד פרטים עליה אני פוחד שיפנצ'רו לאבא שלי את הרכב".

לאחר מכן טען הבכיר לשעבר ב'צעירים בוערים', כי "עומד מאחוריה פוליטיקאי מאוד מוכר, לא אוכל להגיד פה מי. עד כה לא קיבלתי את הבמה שניתן לחשוף בה את הנתון הזה, היא מבזה את שמם של הצעירים בישראל".