הפרסומים בתקשורת וברשתות החברתיות אודות הדירה שרשם אביה של יו"ר צעירים בוערים הדר מוכתר על שמה של בתו, לטענתה כדי לצבור כספים לפנסיה, לא נעלמו מעיניהם של ראשית רשות המסים, ואלו מטכסים עתה עצה באם לפתוח בבדיקה ובחקירה בעניין האמור.

ראש לשכת יועצי המס מגיב לסערת הדירה של הדר מוכתר: "יכול להיות פלילי"

כספית למגל על הדר מוכתר: "האם זה תרגיל עוקץ של הצד שלך או הצד שלי?"

ברשות המסים התייחסו לפניית "מעריב" ומסרו: "אין לנו כל כוונה לאשר או להכחיש את הפרטים. אין זה אומר על פתיחת בדיקה או על אי פתיחת בדיקה". יחד עם זאת, גורמים ברשות ציינו כי הפרסומים בכל ערוץ אפשרי הגיעו גם אליהם, והם מתכוונים לטפל בכל אירוע על פי חוק.

בתגובה לדברים, כתבה מוכתר אמש בחשבון הטוויטר שלה כי אבא שלה קנה את הדירה הזאת מכספי הפנסיה שלו. "אבא שלי הולך להיות עני בגלל שהוא דואג לילדים שלו. הדרך היחידה שלי להשיג דירה זה בירושה. אני לא רוצה להרוס לאבא שלי את הפנסיה שלו. לכן אני נלחמת. אני רוצה דירה משלי, לא מכספי הפנסיה של אבא שלי".

מוקדם יותר היום, שוחח ראש לשכת יועצי המס, ירון גינדי, עם ענת דוידוב וגולן יוכפז ב-103FM והתייחס לדברים. בפתח דבריו טען כי זה לגיטמי שהורים יקנו לילדים שלהם דירה, אך "זה לא לגיטימי כאשר הם עושים זאצ, שזה לא באמת אמיתי ובעצם מסבים את ההכנסות של הילדים אליהם". לטענתו, "ברגע שהדירה היא על שמה של הדר אך היא לא מקבלת את שכר הדירה יש כאן הסבת הכנסות".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

"הדירה היא שלה והיא צריכה לקבל את ההכנסות. אם יש הסכמים בין ההורים לבין הילדים, שהדירה באמת לא שלהם, זה יכול אפילו להגיע למצב של פלילי", הדגיש.