מטה הבחירות של מפלגת 'יהדות התורה' נפתח היום (רביעי), ובו נאמו יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני ואחרים. גפני אמר כי ישנם פוליטיקאים שרוצים לחסל כל זיק של יהדות, כך לדבריו, ומקלב הציב יעד של שמונה מנדטים לפחות למפלגה. 

לקראת סיום המשבר ביהדות התורה? "גדלו הסיכויים לריצה משותפת"
לציבור הדתי, החרדי והחסידי בישראל אין היום דמות של מנהיג רוחני

עוד הוסיף ותקף יו"ר 'דגל התורה': "מירב מיכאלי מתנהלת כמו פראית בנושא התחבורה הציבורית בשבת, לא מעניין אותה חוקי המדינה אלא רק הקמפיין עומד בראש מעייניה. לפיד הולך לאכול במסעדת שרצים, וליברמן שמנסה לפגוע בנו בכל דרך, עם המשוגעים האלו יש עוד מי שחושב שנלך? אנחנו המגדלור שמובילים מאז קום המדינה את המלחמות והמאבקים למען מדינה יהודית, אנחנו לא צריכים שושבינים. אנחנו הולכים כאיש אחד בלב אחד, 'דגל התורה' ו'אגודת ישראל', להגדיל את כוחה של 'יהדות התורה' ובעזרת השם נעשה וגם נצליח".

משה גפני בפתיחת מטה הבחירות של 'יהדות התורה' (צילום: צילום פרטי)
משה גפני בפתיחת מטה הבחירות של 'יהדות התורה' (צילום: צילום פרטי)

ח"כ אורי מקלב הציב יעד בפתיחת הקמפיין: "את החלק של חילוקי הדעות עברנו ומיצינו, וכעת אנו חייבים להתרכז בחלק המאחד במיוחד כאשר כעת חובת השעה גדולה מאוד, אם הציבור היה מבין וחש את החשש בו נמצאים כל אחד ואחד, והציבור בכללותו היה מבין מה השלטון יכול לעשות, היו רצים ומביאים אנשים לרשימה. יש לנו פוטנציאל גדול, אנחנו יכולים להגיע לשמונה מנדטים. כבר היום אנחנו קרובים לזה, כאשר אחוז ההצבעה לא יהיה גבוה בגלל המפלגות הערביות". 

מקלב המשיך וציין ש"זה טוב לנו פנימה כאשר יהיו ארבעה חברי כנסת הן לדגל התורה והן לאגודת ישראל, אך גם יכריע את המאבק על הגוש כולו ויביא לשלטון ימין יציב".

חבר הכנסת ישראל אייכלר דיבר גם הוא באירוע של מטה הבחירות: "החידוש במערכת הבחירות הקרובה הוא החינוך בת"תים. במשך שנים הנושא היה בשוליים בגלל עניינים אחרים בוערים. כעת בהוראת כל גדולי ישראל העוול יפסק. נבצע את התיקון שהתחייבנו כולנו לגדולי ישראל ולציבור הבוחרים ונגדיל את תקציב החינוך".