בסקר שנערך בחדשות 13 טרם נאומו של רה"מ,  באמצעות חברת פרויקט מדגם בהנהלתו של ד"ר אריאל איילון ובאמצעות חברת סטט-נט בראשות יוסף מקלדה, עולה כי אילו הבחירות היו נערכות היום, בהשתתפות המפלגות הנוכחיות, תמונת המנדטים הייתה נראית כך: הליכוד שומר על כוחו עם 32 מנדטים ואחריו יש עתיד עם 25 מנדטים.

הציונות הדתית של סמוטריץ' ובן גביר מתחזקת ל-14 מנדטים, מנגד גנץ והמחנה הממלכתי נחלשים ל-11 מנדטים. ש"ס עם שמונה מנדטים, יהדות התורה עם שבעה. עוד עולה כי העבודה, מרצ וישראל ביתנו מקבלות חמישה מנדטים ובתחתית הרשימה המשותפת ורעמ עם ארבעה מנטים. שקד ובל"ד לא עוברות. בתמונת הגושים, 61 לגוש בראשות נתניהו ו-55 לגוש בראשות לפיד.

יו''ר המחנה הממלכתי ושר הביטחון בני גנץ (צילום: אבשלום ששוני)
יו''ר המחנה הממלכתי ושר הביטחון בני גנץ (צילום: אבשלום ששוני)

בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה בין רה"מ המכהן יאיר לפיד לבין רה"מ הקודם נתניהו- 45% חושבים שנתניהו מתאים יותר לכהן כראש ממשלה לעומת 31% שחושבים כי לפיד מתאים יותר - עלייה לנתניהו לעומת הסקר האחרון.  בתשובה לשאלה האם אילת שקד צריכה לפרוש? 58% אחוזים סבורים שכן, לעומת 17% שסבורים שעלייה להתמודד בבחירות.

בסקר שנערך בחדשות 12, התקבלו נתונים דומים. הליכוד מתחזק ועולה ל-34 מנדטים ואחריו יש עתיד עם 23 מנדטים. בסקר זה גנץ שומר על כוחו על 12 מנדטים, כך גם הציונות הדתית עם 11 מנדטים. . ש"ס עם שמונה מנדטים, יהדות התורה עם שבעה. ישראל ביתנו עולה לשישה מנדטים, מרצ וישראל ביתנו מקבלות חמישה מנדטים. בתחתית הרשימה המשותפת ורעמ עם ארבעה מנטים. שקד ובל"ד לא עוברות.  בתמונת הגושים, 60 לגוש בראשות נתניהו ו-56 לגוש בראשות לפיד.