עימות נוסף התפתח היום (שישי) בין השרה איילת שקד וחבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', זאת לאחר שדווח בחדשות 12 כי טען במהלך כנס פעילים שישנם "מגעים עם אנשי שקד כדי שלא תתמודד בבחירות - תמורת תפקיד".

"נשב תחת גנץ? הזיה, שקד צריכה לפרוש": יו"ר ש"ס דרעי עולה להתקפה
ביטן עדיין כועס, אמסלם הבריז ונתניהו החליט שוב לעקוץ את מערכת המשפט

בתגובה, בבית היהודי תקפו: "בהמשך לפרסומים השקריים מבית היוצר של בצלאל סמוטריץ, שהם המשך ישיר לשרשרת השקרים עליהם הוא יצטרך לצום בכמה ימי כיפור, נבהיר כי מדובר בשקר מוחלט מצוץ מהאצבע. אנחנו מבינים שיש מפלגות שבונות על הקולות של הבית היהודי, אך צר לנו לאכזב, הבית היהודי תרוץ עד הסוף. הדבר הכי ברור מכל הסקרים הוא שבלי הבית היהודי לא תהיה ממשלת ימין ותקום ממשלה עם הערבים. רק איתנו תוכל לקום ממשלת ימין יציבה ל-4 שנים שתפתור את בעיות יוקר המחייה והיעדר הביטחון והמשילות".

בהמשך, כתבה שקד בחשבון הפייסבוק שלה: "אני רצה עד הסוף. הדבר הזה מפחיד את סמוטריץ׳, דרעי ונתניהו. הם מפחדים, אז הם משקרים. סמוטריץ׳ מפחד שהבית היהודי ייכנס לכנסת ולממשלה הבאה. הוא מפחד - כי הוא רוצה להיות הנציג היחיד של ציבור גדול ומיוחד, של הציונות הדתית ולא רוצה שיהיו נציגים מתונים יותר. הוא מפחד כי הוא רוצה ממשלת ימין רעועה ולא יציבה, של 61 מנדטים".

מלשכת סמוטריץ׳ נמסר: כמו תמיד, איננו מתייחסים בתקשורת לתהליכים פוליטיים ולשיחות שמתנהלות בחדרים הסגורים.

איילת שקד (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)
איילת שקד (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

כמו כן, יו"ר הבית היהודי שרת הפנים איילת שקד התייחסה השבוע לדבריו של יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, בטקס הרמת הכוסית של הליכוד לראש השנה: "אתם צריכים לפמפם בכל מקום - איילת לא עוברת". שקד הגיבה ואמרה על הטענה שהיא ומפלגתה לא עוברות את אחוז החסימה וכתבה בחשבון הטוויטר שלה: "בלעדיי אין ממשלה ימנית".