שוב תקיפת מפגינים: רמי בן יהודה, המוכר כתומך ליכוד ואף פעיל במפלגה, תועד היום (שבת) כשהוא מתעמת עם מפגינים במחלף חמד. על פי התיעוד, בן יהודה אף תוקף את אחד המפגינים באגרוף. לטענתם, הוא אף איים עליהם וקילל אותם במהלך העימות. משטרה הוזמנה למקום. לטענת המפגינים, המותקף היה אל"מ במיל' רמי מתן.

עימות בין רמי בן יהודה למפגינים, רדיט: חוזרים לגשרים ולצמתים

יו״ר מרצ זהבה גלאון בתגובה למתקפה על המפגינים הערב במחלף חמד: ״בריונים בשליחות נתניהו מכים מפגינים שבוע אחר שבוע. הפעם מדובר בפעילים בשכר (!) מטעם הליכוד. ישראל נמצאת תחת מתקפה אלימה של ברית הביביסטים-כהניסטים. מרצ יצאה הערב לחזק את המפגינים בגשרים, ונמשיך להיאבק למען הדמוקרטיה שבוע אחרי שבוע. ניאבק בכיכרות ובגשרים, ברשתות ובצמתים - וננצח אותם בקלפי!״.

מפלגת הליכוד מסרה בתגובה: "לא מקבלים שום אלימות מצד אנשינו. הפעיל הושעה עד לבירור התקרית".

מפלגת יש עתיד הגיבה גם היא על התקרית: "רמי בן יהודה ממומן על ידי הליכוד. הוא חלק מרכזי ממכונת הרעל המסיתה והאלימה של נתניהו.  ההשעייה והבירור של הליכוד זה לא יותר מכסת״ח ופייק. האגרוף הזה הוא באחריותו הישירה של נתניהו. היום זה אגרוף, מחר יישפך דם. אסור לתת לו לנצח. חייבים יש עתיד גדולה ב-1 בנובמבר!".

מהמפגינים נמסר: "מכונת הרעל מסיתה והתומכים הנאמנים יוצאים לחפש דם של מפגינים. נגמרו הימים בהם האלימות וההסתה שלהם הרתיעו אותנו. התשובה שלנו לכל ביביסט אלים שתוקף מפגינים - עוד גשרים ועוד מוקדי הפגנות המוניים בכל רחבי הארץ. חזרנו לגשרים ולצמתים כדי לוודא שהנאשם לא יחזור לשלטון!".