הישורת האחרונה: מעט יותר מחודש לפתיחת הקלפיות, חבר הכנסת איתמר בן-גביר התארח היום (שבת) ב"פגוש את העיתונות" בחדשות 12, והתייחס לכך שיו"ר האופוזיציה נתניהו נמנע מלהצטלם עמו: "הכול בסדר אני לא נעלב. פחות מעניינות אותי התמונות עם נתניהו, יותר מעניינים אותי הדברים שנעשה".

"מי שמשמיץ ישלם": בן גביר הגיש תביעת לשון הרע נגד "עובדה"
"בלי הדבר הבא, יהיה לנו קשה להקים ממשלת ימין": המסר של סמוטריץ' לבוחרים  

מרב מיכאלי בתיכון בליך נגד איתמר בן גביר (צילום: אבשלום ששוני)

עוד הוא הוסיף: "הייתה לי ביקורת על נתניהו, אגב אני חושב שבחלק מהביקורות שלי הוא מבין שצדקתי. כששאלתי אותו על שי ניצן הוא אמר לי 'לא צעקת מספיק חזק'. אני באתי לפוליטיקה, ובפוליטיקה אני מקווה שנתניהו יהיה ראש ממשלה. הייתה לי ביקורת עליו, אבל הוא ראש ממשלה טוב". בנוסף, הוא השיב לביקורת שהעביר בעבר על אריה דרעי ומשה גפני: "הייתה לי ביקורת גם על דרעי ועל גפני בנוגע להסכם אוסלו. מצד שני, בשנה וחצי האחרונות אני רואה שדרעי איש ימין ופרטנר לממשלה כזאת".

לאחרונה נשמעות ביקורות רבות על כך שיו"ר עוצמה יהודית שינה את תדמיתו ל"עדינה יותר", וזאת לצורכי בחירות, על כך השיב בן גביר: "הרב כהנא צדק בזה שהוא נלחם עבור יהודי ברית המועצות, כשהוא נלחם נגד האנטישמיות ובעד חוק עונש למחבלים. אני היום לא תומך בלגרש את כל המחבלים, אני לא ממשיך דרכו של הרב כהנא". 

הוא תקף בחריפות את התקשורת: "התקשורת מנסה להפיל אותנו, ארץ נהדרת הפכו אותי לנאצים. אני מבין את הפאניקה שלהם". כמו כן, פסל אפשרות לשתיית מנדטים ממפלגתו ע"י הליכוד: "יהיה לנתניהו קשה לשתות אותי, כי אני בא לציבור ואומר שאם רוצים ממשלת ימין אמיתית, צריך להצביע לנו". 

על העימות בינו לשר לביטחון פנים עמר בר-לב לאחר הפיגוע בחדרה השיב: "מדובר בשר הכי כושל שהיה אי פעם, הוא הפקיר את השוטרים. הוא הביא לאיבוד שליטה ברחובות. התפקיד שלי היה ללכת גם לשטח ולהגיד לו :'אדוני השר לביטחון פנים, אתה פוגע בעם ישראל. אני מקווה שאני אהיה בעמדת השפעה". 

בן גביר ביקש להבהיר את סוגיית אי גיוסי לצה"ל: "הפכתי את העולם בשביל לשרת. יוסי שריד פנה לאהוד ברק והם החליטו ביחד לא לגייס אותי. אימא שלי שהייתה בעברה קצינה שלחה מכתב בשביל שייגסו אותי ואפילו שבתתי רעב". עוד טען חבר הכנסת כי הוא "בעד נישואים כדת משה וישראל, אבל לא זוכר את עצמנו מקדמים חקיקה בנושא".