מכתב חריף: במכתב שנשלח היום (רביעי) למובילי גוש הימין, תוקפים אותם משפחות שכולות על היעדרותם מהדיון בדבר פסילת רע"מ מהתמודדות בבחירות הקרובות. "לא נשקוט עד שהציבור יבין כי מי שבאופן רטורי מכנות את רע"מ תומכת טרור - בפועל נותנות ידן לריצה שלה בבחירות", צוין במכתב.

פעילי העבודה פנו למשטרה בדרישה לפתוח בחקירת השלט של בן גביר ברמת גן

העימות בין איתמר בן גביר לחברי רע"מ, צילום אנה ברסקי

במכתב הממוען לחברי הכנסת בנימין נתניהו, יריב לוין, בצלאל סמוטריץ, איתמר בן גביר, אבי מעוז, משה גפני וכן לראשי יהדות התורה וש"ס הרב יצחק גולדקנופף והרב אריה דרעי, מכנים משפחות מהפורום את ההחלטה האמורה של ראשי הגוש "החלטה תמוהה ומסוכנת".

לדברי המשפחות החתומות על המכתב, הם קיבלו "בהפתעה מוחלטת וגמורה את הידיעה ‏התמוהה והמסוכנת". עוד נכתב במכתבם כי "העתירה המנומקת והמפורטת שהגיש הפורום לפסילת רע"מ מבוססת על עבודת מחקר מעמיקה ויסודית שערכה מחלקת המחקר של הפורום במשך למעלה משנה, הכולל עשרות רבות של הוכחות להיותה של מפלגת רע"מ מפלגה תומכת טרור״.

עוד הם הוסיפו: "לא נהיה מוכנים לסבול מצב שבו 'מפלגות הימין' מוכנות לשבת שכם אל שכם במליאת הכנסת יחד עם אלה אשר תמכו ותומכים באלו שרצחו את יקירינו, ואשר ידיהם מגואלות בדמם". המשפחות השכולות החתומות על המכתב, מתחייבות בו כי "מעתה ועד יום הבחירות לא נשקוט עד שהררי ההוכחות שנכללו במחקרנו ומצביעות שחור על גבי לבן על היותה של רע"מ 'זאב בעור של כבש', ועליהן התבססה עתירתנו, יגיעו לידיעתו של הציבור הרחב".