שר האוצר לשעבר ישראל כ"ץ התארח היום (שישי) ב"שישי בחמש" בערוץ 12, הביע חרטה על עמידתו מאחורי בנימין נתניהו ביום תחילת משפטו והבהיר כי הדבר לא היה מתוכנן מבחינתו: "מצאתי את עצמי בתוך מסיבת עיתונאים לא מתוכננת, על כך אני מצטער. הגעתי בסך הכול לגבות אותו, לברך אותו ולאחל לו בהצלחה. לא באתי למסיבת עיתונאים ועוד עם מסכות הקורונה וכל איך שהדבר הזה נראה".

"החלטה תמוהה ומסוכנת": גוש הימין תחת התקפה חריפה
אין הכרעה: גוש נתניהו יורד ל־59, מתנגדיו עולים ל–57 | סקר מנדטים מעריב  

בנימין נתניהו מתייחס לפסילות של ועדת הבחירות המרכזית. צילום: דוברות הליכוד

"היחס שלי לנתניהו הוא יחס מכובד, אנחנו קרובים מאוד", ביקש כץ להדגיש, והוסיף: "אתמול הוא היה בין הפוליטיקאים היחידים שהוזמנו והגיעו לחתונה של בתי. אני אדם עצמאי, נתניהו הוא ראש הליכוד. הוא המועמד שלנו לראות הממשלה ותמיד כיבדתי את הדבר הזה".

הוא התייחס למפלה שחווה בפריימריז האחרונים בליכוד, כאשר הוא מדורג במקום ה-12 ברשימת המפלגה: "התאוששתי מאז הפריימריז. לאורך השנים נבחרתי במקום ה-12 ולמקום ה-5, ראיתי גם את אריאל שרון יורד למקום השמיני".

"אני רואה את זה כאירוע פוליטי נקודתי שאני מפיק ממנו לקחים, אני עומד על רגליי. אני חלק מצמרת הליכוד, מילאתי את התפקידים הבכירים ביותר בממשלה. משוכנע שהדבר הזה יהיה באותה הדרך בדיוק, בקושי זוכר את הפרטים של הפריימריז", הוסיף כץ.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

בנימין נתניהו וישראל כץ (צילום: פלאש 90)
בנימין נתניהו וישראל כץ (צילום: פלאש 90)

"אנחנו לא מאמינים לבג"ץ", ענה כץ בהתייחס לכך שהוא וחברי מפלגתו לא הצביעו אתמול בעד פסילת מפלגת בל"ד מהתמודדות בבחירות הקרובות. עוד הוסיף בסוגיה: "אני באופן חד משמעי חושב שהמפלגות הללו לא צריכות להיות בכנסת". איימן עודה עשה דבר לא פחות חמור מבל"ד, אנחנו רוצים למנוע צרכים פוליטיים מעוותים לחלוטין".