לאחר האירועים האלימים: הערב (שבת) נערכה הפגנה בגשר חמד, בו בשבוע שעבר תקף פעיל הליכוד רמי בן יהודה את אל"מ במיל' רמי מתן במהלך הפגנה. במקביל, החלו הפגנות בכ-150 גשרים וצמתים ברחבי הארץ.

עם הגעתו למקום, אמר אל"מ במיל' רמי מתן כי "אנו עומדים כאן בקול רם ונישא, לא לאלימות, לא לשחיתות, לא לגזענות ולא לשנאת האחר, אנו פה כדי להגן ולהציל את המדינה שלנו. אנו חווים בעבר וחווים בהווה את מכונת הרעל והשנאה מבית מדרשו של הנאשם נתניהו, בשבוע שעבר השתולל פה אחד מבריוני הנאשם וניסה להרוס את ההפגנה, זכיתי למכת אגרוף ממנו, אך שום מכה לא תרתיע אותנו".

מטעם המפגינים נמסר כי "חזרנו לגשרים ולצמתים והמגמה בסקרים ברורה - לנאשם אין 61 והמזימה לביטול המשפט מתרחקת. זו הסיבה שהאלימות וההסתה שוברות שיאים והנאשם שותק. שתומכיו משווים אותנו לנאצים - והוא שותק. האם הנאשם ותומכיו נערכים חלילה לאירועי גבעת הקפיטול גרסת ישראל? לא ניתן לזה לקרות".

הפגנה בגשר חמד (צילום:  חוזרים לגשרים ולצמתים)
הפגנה בגשר חמד (צילום: חוזרים לגשרים ולצמתים)

הפגנה בגשר חמד (צילום:  חוזרים לגשרים ולצמתים)
הפגנה בגשר חמד (צילום: חוזרים לגשרים ולצמתים)

"התשובה שלנו למכונת הרעל המסוכנת- עוד גשרים ועוד מוקדי הפגנות ברחבי הארץ. האלימות וההסתה נגד יסודות הדמוקרטיה לא ירתיעו אותנו. חזרנו לגשרים ולצמתים כדי לוודא שהנאשם לא יחזור", הוסיפו.

כמו כן, יו"ר מפלגת העבודה, השרה מרב מיכאלי, הגיעה לגשר חמד יחד עם חברות וחברי הסיעה. "זאת מחאה של כל מי שמדינת ישראל יקרה לו, לליבה ולליבו. זאת מחאה נגד אלימות חמורה והרסנית. אלימות קשה, חמורה והרסנית המנהלת את מדינת ישראל מאז 1993 ועד היום", אמרה.

"זאת אלימות ששותפים לה מי שהיה פה ראש ממשלה והמחאה הזאת נועדה לוודא שהוא לא חוזר להיות ראש ממשלה. אנחנו כאן כדי לוודא שהאלימות הזאת לא חוזרת לממשלה. אנחנו נלחמות ונלחמים על האמת שלנו", ציינה מיכאלי. 

מרב מיכאלי בגשר חמד (צילום: ללא)
מרב מיכאלי בגשר חמד (צילום: ללא)

יו״ר מרצ זהבה גלאון מסרה: ״אני מקווה שלשם שינוי המשטרה והמשרד לבטחון פנים נערכים בהתאם על מנת למנוע את המתקפות של פורעי נתניהו. המתקפות על אנשי הגשרים והצמתים יחד עם ההסתה הפרועה נגד השופט עמית מחברות את התמונה המלאה של מה שהביביסטים והכהניסטים רוצים לחולל לישראל. מדינה אלימה, חשוכה שמגרשת על מטוסים ורכבות כל מי שלא נשבע אמונים למנהיג. אנחנו כאן, כמו בכל שבת- נאבקים על המדינה״.