בסקר שנערך ב'חדשות 13' באמצעות חברת פרויקט מדגם בהנהלתו של ד"ר אריאל איילון ובאמצעות חברת סטט-נט בראשות יוסף מקלדה, עולה כי אילו הבחירות היו נערכות היום (ראשון), בהשתתפות המפלגות הנוכחיות, תמונת המנדטים הייתה נראית כך: הליכוד נחלש עם 31 מנדטים ואחריו יש עתיד עם 25 מנדטים.

ח"כ דיסטל-אטבריאן במתקפה חריפה נגד שקד: "פג תוקפה, היא מתבזה"
שקד בהצהרה חד משמעית: "נתניהו ראוי להיות ראש הממשלה הבא"

הציונות הדתית של סמוטריץ' ובן גביר מתחזקת ל-14 מנדטים, מנגד גנץ והמחנה הממלכתי עם 12 מנדטים. ש"ס עם שמונה מנדטים, יהדות התורה עם שבעה. עוד עולה כי העבודה, מרצ וישראל ביתנו מקבלות חמישה מנדטים ובתחתית רע"מ וחד"ש-תע"ל עם ארבעה מנטים. הבית היהודי ובל"ד לא עוברות את אחוז החסימה ומקבלות כל אחת 2.0% מהקולות. מפלגת צעירים בוערים מקבלת 1.1% ומפלגת חופש כלכלי מקבלת 1.0%. בתמונת הגושים, יש 60 מנדטים לגוש בראשות נתניהו ו-56 לגוש בראשות לפיד.

בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה בין רה"מ המכהן יאיר לפיד לבין רה"מ הקודם נתניהו- 45% חושבים שנתניהו מתאים יותר לכהן כראש ממשלה לעומת 33% שחושבים כי לפיד מתאים יותר - עלייה ללפיד לעומת הסקר האחרון. בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה בין שר הביטחון בני גנץ לבין רה"מ הקודם נתניהו- 45% חושבים שנתניהו מתאים יותר לעומת 30% שחושבים כי גנץ יותר ראוי.

עוד נשאל בסקר האם לדעתך פסילת מפלגת בל"ד מוצדקת, על כך השיבו 54% "כן" ו-20% ענו "לא". שאלה נוספת שנבחנה בסקר היא איך לדעתך רה"מ לפיד ושר הביטחון גנץ מתמודדים עם גל הטרור נוצר תיקו. 40% ענו "בצורה טובה" ו-40% נוספים ענו "בצורה לא טובה".