יונתן אוריך, דוברו ומנהל הניו-מדיה של יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, נעל את ח"כ גלית דיסטל אטבריאן מחוץ למרפסת בקומה ה-14 במצודת זאב, מטה המפלגה בתל אביב - ונטש את המקום, כך דיווח היום (שני) יקי אדמקר בוואלה!.

"הוא לא האיש הראוי למשרד המשפטים": הליכוד מתנער מבן גביר?

"מתחרט שעמדתי מאחורי נתניהו בבית המשפט": בכיר הליכוד באמירה מפתיעה

גוש נתניהו יכול להגיע ל-61 מנדטים, אם רק משהו אחד ישתנה

על פי הדיווח, רק לאחר שחברת הכנסת דפקה על החלון וצעקה לעבר הנוכחים, היא הוכנסה חזרה פנימה. עוד צויין כי לאחר מכן, דיסטל אטבריאן ואוריך התעמתו מילולית והיא צעקה לעברו: "מי אתה בכלל?". 

התקרית בין השניים אירעה לפני כשבועיים, ברקע ויכוח על מידת מעורבותה של דיסטל אטבריאן בקמפיין המפלגה בבחירות לכנסת ה-25, וכן אופי התכנים בו. גורמים המעורים בפרטים מסרו לוואלה! כי היא ניסתה לברר עמו מדוע נעל אותה במרפסת והוא השיב: "תישארי שם". בנוסף לכך, אוריך צעק לעברה "תעופי מפה" וכן אמירות קשות נוספות.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

יונתן אוריך (צילום: פלאש 90)
יונתן אוריך (צילום: פלאש 90)

על פי הדיווח, לאחר האירוע דיסטל אטבריאן עזבה את הבניין והפחיתה את מעורבותה בקמפיין. כעבור כמה ימים, אוריך התנצל בפניה, והיא קיבלה את התנצלותו.

דיסטל אטבריאן מסרה לוואלה! בתגובה כי "את אוריך אני מכירה, מעריכה ואוהבת כבר שנים ואני רואה בו משפחה, לא פחות. וכן, לעתים יש גם מריבות סוערות בתוך המשפחה ואז משלימים וממשיכים הלאה למטרה המשותפת - ניצחון הליכוד. כל השאר, רכילות לא מעניינת, נקסט".

אוריך מסר כי "בלהט הקמפיין עושים טעויות ואני מתנצל בפני ח"כ גלית דיסטל על חילופי הדברים ביננו. אני שמח שהיא קיבלה את התנצלותי ואנחנו מאוחדים יחד לניצחון הליכוד וראש הממשלה לשעבר נתניהו בבחירות".