בחירות 2022: שרה נתניהו השתתפה בהתייעצויות קמפיין הליכוד במצודת זאב ודרשה לתקוף את שרת הפנים איילת שקד באופן אישי, בניגוד לעמדת יועצי הקמפיין, כך דווח הערב (שני) בחדשות כאן 11. 

לפי הדיווח, הדרישה של שרה נתניהו הגיעה לאחר שבקמפיין הליכוד החליטו לא לתקוף את יו״ר הבית היהודי כדי ״לא לסייע לה״ לקראת הבחירות המתקרבות.

נתניהו בשיחות סגורות: "אם שקד תעבור - היא תסחט ממני את ראשות הממשלה כמו בנט"
שקד עולה להתקפה: "נתניהו, השנאה האישית שלך מסכנת את גוש הימין"

יו"ר הליכוד בנימין נתניהו כבר "חרג" מהסיכום המדובר, שתואם גם מול שאר המפלגות החברות בגוש נתניהו, ותקף בבית כנסת במודיעין בסוף השבוע: ״שקד תלך שוב לשמאל, מי מאמין לה?״. בתגובה שקד עלתה להתקפה והתריעה: "נתניהו, השנאה האישית שלך מסכנת את גוש הימין". 

בתוך כך, נתניהו הביע בימים האחרונים בשיחות סגורות חשש מכך ששקד תנסה "לסחוט" ממנו את ראשות הממשלה אם תעבור את אחוז החסימה ותיכנס לכנסת הבאה. "אסור להאמין לה. אם היא תעבור עם ארבעה מנדטים, היא תנסה לסחוט ממני את ראשות הממשלה כמו בנט, לכן אסור לתת לה לעבור", אמר נתניהו בשיחות עם גורמים בליכוד ובמערכת הפוליטית.

כזכור, בליכוד השיקו בשבוע שעבר קמפיין ממוקד נגד שקד תחת הכותרת "איילת לא עוברת", בהמשך למגמה הברורה בסקרים בחודש האחרון בהם היא מקבלת בין 1.5-2% תמיכה ורחוקה מאחוז החסימה. מטרת הקמפיין היא לכרסם בתמיכה של שקד ולגרום לה לפרוש מהמרוץ, כדי לא לבזבז עשרות אלפי קולות שחלקם עשויים לעבור לליכוד אם היא לא תתמודד לבסוף.