בלאגן בקמפיין? על רקע המשך ההכנות של מפלגת הליכוד ליום הבחירות שעתיד להתקיים ב-1/11, קבוצה של אנשי הסניפים בליכוד קראו הערב (שני) למנות את חבר הכנסת ישראל כץ, לנהל את מטה הבחירות. זאת, לאחר שהפעילים התלוננו על הניהול הכושל ועל הזנחת השטח מתחילת הקמפיים, אך עד כה ללא הצלחה.

בתוך כך, בהודעה מטעם ראשי הסניפים בליכוד, נכתב כי "היחיד שיכול להציל את הליכוד מהכישלון של יוסי שלי זה ישראל כ"ץ, היחיד שניהל את השטח והביא שיא של 36 מנדטים לליכוד". כזכור, זמן קצר אחרי הפריימריז אנשים בליכוד התחילו להעביר ביקורת על ניהול הקמפיין נטען כי יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, הזיז,הצדה את פעילי הליכוד והסניפים לא קיבלו תקציבים ראויים לניהול קמפיין הבחירות בשטח.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

אנשי הסניפים המיואשים טענו בשיחות סגורות כי "נתניהו מאמין יותר בפרסום ובקמפיין ברשתות, ובעיקר בכוחות של עצמו ובכשרון ההופעה שלו. את הופעות הביביבא הוא מעדיף על פני פעילות השטח הקלאסית של אנשי הסניפים. בנוסף, נטען כי האווירה במטה המרכזי היא שהניצחון בבחירות כבר כאן, מוטל על הרצפה, אך משום מה אף אחד לא מסוגל להתכופף "ולקחת אותו"

מקורביו של חבר הכנסת ישראל כ"ץ מבהירים בתגובה על המסרון שהופץ הערב: "אין לו כל קשר לביקורת על מטה הבחירות שפורסמה הערב, ולקריאות כביכול למנותו לתפקיד במטה הבחירות, ושהוא רואה בחומרה רבה את המסרון המזוייף שנשלח לפעילי הליכוד בשמו בנושא".

אנו מבקשים להבהיר כי עו״ד טלי גוטליב אשר שמה צויין בטעות בכתבה לא קיבלה שקל מקמפיין הליכוד. אנו מתנצלים על אי הנוחות שהסבנו לה.