בחירות 2022: בסקר שנערך ב'חדשות כאן 11' עולה כי אילו הבחירות היו נערכות היום (שלישי) בהשתתפות המפלגות הנוכחיות, תמונת המנדטים הייתה נראית כך: הליכוד עם 32 מנדטים ואחריו יש עתיד עם 24 מנדטים.

"ח"כים מתקשרים אליי": האם בליכוד לוחצים על איילת שקד כדי שתפרוש?
שקד תסחט מנתניהו את ראשות הממשלה? בראשו של יו"ר הליכוד הכל אפשרי | בן כספית

הציונות הדתית של סמוטריץ' ובן גביר מקבלת 13 מנדטים, מנגד גנץ והמחנה הממלכתי עם 12 מנדטים. ש"ס עם שמונה מנדטים, יהדות התורה עם שבעה. עוד עולה כי ישראל ביתנו קיבלה שישה מנדטים, העבודה חמישה מנדטים, ומרצ, חד"ש-תע"ל ורע"מ עם ארבעה מנדטים. הבית היהודי ובל"ד לא עוברות את אחוז החסימה. הגוש בראשות נתניהו קיבל 60 מדנטים והגוש בראשות לפיד קיבל 56 מנדטים.

כמו כן, בסקר נוסף שפורסם ב'חדשות 12' עולה כי הליכוד עם 32 מנדטים, יש עתיד משיגה 24 מנדטים, הציונות הדתית מקבלת 13 מנדטים, והמחנה הממלכתי עם 12 מנדטים. ש"ס עם שמונה מנדטים, יהדות התורה עם שבעה. עוד עולה כי העבודה וישראל ביתנו מקבלות שישה מנדטים, ובתחתית מרצ, חד"ש-תע"ל ורע"מ עם ארבעה מנדטים. הבית היהודי ובל"ד לא עוברות את אחוז החסימה וקיבלו 2.0% ו-1.6% בהתאמה. בתמונת הגושים, 59 לגוש בראשות נתניהו ו-57 לגוש בראשות לפיד.

בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה בין רה"מ המכהן יאיר לפיד לבין רה"מ הקודם נתניהו- 47% חושבים שנתניהו מתאים יותר לכהן כראש ממשלה לעומת 31% שחושבים כי לפיד מתאים יותר. בשאלת ההתאמה בין נתניהו לשר הביטחון גנץ, קביל יו"ר האופוזיציה 46% לעומת 25% לגנץ.

כמו כן, נבחן בסקר מקרה בו הבית היהודי בראשות איילת שקד תפרוש מהבחירות, והתברר כי אין כל שינוי בתמונת הגושים והמנדטים של המפלגות שעברו את אחוז החסימה.