יום הבוחר, ה-1 בנובמבר, מתקרב, והקמפיינים כבר בעיצומם ברקע ההתפתחויות המדיניות הדרמטיות, ביניהן הסכם הגבול הימי בין ישראל ללבנון והמצב הביטחוני המתוח. למרות הכל, נראה כי הגושים נשארים יציבים, וסקר 103FM שהתפרסם הבוקר (רביעי) מציג שוויון בין המפלגות תומכי נתניהו למתנגדות לו.

על פי הסקר שערך מנחם לזר, מנהל מכון הסקרים פאנלס פוליטיקס, לתוכנית "שבע תשע" עם גולן יוכפז וענת דוידוב, אילו הבחירות היו מתקיימות היום, הליכוד עם 32 מנדטים בכנסת, אך עדיין לא יכול להקים ממשלה. הציונות הדתית ועוצמה יהודית (המפלגה השלישית בגודלה בישראל) מקבלות יחד 13 מנדטים, ש"ס ויהדות התורה עם 8 ו-7 מנדטים בהתאמה, וגוש נתניהו מגיע ל-60 מנדטים.

מן הצד השני, יש עתיד עם 25 מנדטים, המחנה הממלכתי בראשות בני גנץ יורדת בשני מנדטים מסקר  103FM הקודם, ועומדת על 11. בהמשך - ישראל ביתנו עולה במנדט ל-6, העבודה ומרצ מתייצבות על 5 מנדטים כל אחת, ומפלגות חד"ש-תע"ל ורע"ם מקבלות 4 מנדטים, כל אחת.

מתחת לאחוז החסימה, ניתן למצוא את הבית היהודי בראשות איילת שקד עם 2.6%, חופש כלכלי של אביר קארה עם 1.6% ובל"ד עם 1.2%.

מפלגת צעירים בוערים, המפלגה הכלכלית של פרופ' ירון זליכה ועלה ירוק נמצאות עמוק מתחת לאחוז החסימה עם פחות מ-1% לכל אחת.

בסקר השתתפו 700 חברים בפאנל המשיבים של Panel4All לביצוע מחקרים על גבי האינטרנט. הסקר, שנערך אתמול, בוצע על גבי מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת במדינת ישראל מגיל 18 ומעלה, יהודים וערבים כאחד. טעות הדגימה המרבית היא 3.7 אחוזים.

סייע בעריכת הכתבה: אמיתי דואק, 103FM