18 יום לבחירות: יום הבוחר, ה-1 בנובמבר, מתקרב, והקמפיינים כבר בעיצומם ברקע ההתפתחויות המדיניות הדרמטיות, ביניהן הסכם הגבול הימי בין ישראל ללבנון והמתיחות הביטחונית. על פי סקר מנדטים של "חדשות 13" ופרופ' קמיל פוקס שהתפרסם הערב (חמישי) המרוץ לעבר 61 נמשך, אך גוש נתניהו ממשיך לא להגיע ליעד. לפי הסקר, הגוש שמרכיב את מפלגות הימין זוכה ב-59 מנדטים מול 57 למפלגות המרכיבות את הממשלה הנוכחית. חד"ש-תע"ל מקבלת 4 מנדטים.

הליכוד מקבלת 32 מנדטים לעומת יש עתיד שמקבלת 26. אחריהן ברשימה: הציונות הדתית עוצמה יהודית והמחנה הממלכתי עם 12 מנדטים לכל אחת, ש"ס עם שמונה מנדטים, יהדות התורה עם 7, העבודה עם שישה, ישראל ביתנו עם חמישה מנדטים, מרצ מקבלת 4 וכך גם חד"ש תע"ל ורע"מ, ואילו בל"ד, הבית היהודי, צעירים בוערים, המפלגה הכלכלית, מפלגת חופש כלכלי וישראל חופשית ודמוקרטית לא עוברות את אחוז החסימה.

הסקר גם בדק האם לדעת הנשאלים ההסכם על הגבול הימי עם לבנון הוא טוב. התוצאות מעידות כי רוב הציבור לא יודע להבין בצורה מלאה את ההסכם ו-43 השיבו שאינם יודעים. 29 אחוזים השיבו כי לדעתם ההסכם אינו טוב מול 28 אחוזים שחושבים שהוא כן טוב.

עוד מצא הסקר, כי 47 אחוזים חושבים שיש להביא את ההסכם שנחתם עם לבנון לאישור הכנסת בניגוד להחלטת הממשלה שקבעה כי הוא רק יונח על שולחן הכנסת ללא הצבעה לאחר שראש הממשלה יאיר לפיד האשים את האופוזיציה בהתנהגות מופקרת שהובילה להחלטה. 26 אחוזים השיבו בסקר כי ניתן להסתפק באישור הממשלה בלבד.

עוד נשאלו משתתפי הסקר מי מנהל את מדיניות הביטחון בשטחים טוב יותר. 40 אחוזים השיבו שבנימין נתניהו מול 28 אחוזים בלבד ללפיד ובני גנץ. 18 אחוזים השיבו שכולם באותה מידה.

הסקר כלל 802 נשאלים, בהם 601 מהאוכלוסיה היהודית ו-201 מהמגזר הלא יהודי. התשאול במגזר היהודי נערך על ידי חברת פרויקט המדגם בהנהלת ד"ר אריאל איילון. התשאול במגזר הלא יהודי נערך על ידי חברת סטט נט בראשות יוסף מקלדה. טעות הדגימה היא 3.5 אחוזים.