איש התקשורת שמעון ריקלין שעורר סערה ברשת לאחר שכינה את מצביעי הליכוד בעיירות הפיתוח "עצלנים" שוחח עם בן כספית וינון מגל ב-103FM על ההתבטאות הבוטה, סירב לחזור בו מדבריו ותקף את הביקורת שנשמעה כלפיו: "איך פתאום השמאל כל כך דואגים לעיירות הפיתוח?". 

בפתח דבריו תקף ריקלין את התגובות שקיבל בעקבות הסערה וטען: "היה מחזה, זה היה פשוט מדהים, אני דיברתי על עצלנים מעיירות הפיתוח ובכלל תומכי ימין וליכוד שלא יוצאים להצביע, ובצורה מדהימה מרבית תושבי הימין ועיירות הפיתוח תמכו בי ואמרו שאני צודק. מי זעם וכעס? כל הפטרונים מתל אביב שפעם בארבע שנים או שלוש שנים יוצאים החוצה כשהם צריכים את הקולות שלהם, הם מנסים לסכסך ואומרים 'תראו מה ריקלין אומר, הוא גזען'.

הוא חזר על טענתו: "בסך הכל אני אומר 'עובדה מאוד פשוטה, שלא יכול להיות שבשעה כזאת קשה למדינה ישראל לפי שיטתם - לפי מי שתומך בימין ובליכוד, ולדעתי מי שגם טיפה יש לו הגיון בראשו, רואים שיש פה בעיה רצינית מאוד, אתם לא יכולים לדבר גבוהה גבוהה ואז ביום הבחירות ללכת לעשות מנגל, קודם כל תלכו להצביע". 

כשנשאל אם אולי מדובר באנשים שלא בלופ הפוליטי השיב ריקלין כי "זו תופעה שקורית בכל המערב, יש קטע של אנשים שהם פחות עשירים שמצביעים פחות מאנשים יותר עשירים עכשיו אני מבין את התופעה הזאת. אבל יש לנו מדינה יהודית אחת, עם כל הכבוד לעניין הזה צריכים לדבר על זה, זה לא שום ייאוש, אין ייאוש בעולם הזה כלל". 

"איך זה יכול להיות שדווקא השמאל כל כך נפגע והוא תושבי עיירות הפיתוח פתאום. איך פתאום הם כל כך דואגים לעיירות הפיתוח?", טען לסיכום. 

סייעה בעריכת הכתבה: נויה חסון 103fm