13 ימים לבחירות החמישיות בתוך שלוש שנים והמועמדים לכנסת נכנסים לישורת האחרונה של הקמפיין. הבוקר (רביעי) שוחחו גולן יוכפז וענת דוידוב בתכניתם ב-103FM עם מועמד הליכוד לכנסת בועז ביסמוט, אשר התייחס לסקרי המנדטים האחרונים שהוצגו וכן להצעתו של בצלאל סמוטריץ' בתחום המשפט, אשר רבים מאמינים כי נועדה לסייע לבנימין נתניהו במשפטו: "כל הצעה שקשורה למשפט לא תקודם, אני הכי ברור בעולם".

בפתח דבריו טען ביסמוט, הממוקם במקום ה-27 ברשימת הליכוד, כי אין כל פסול בתשלום לחברת הסקרים של פילבר: "בואו נתחיל מדבר אחד וזה עובדות. לסוקרים משלמים, גם כשאתם מזמינים סקר, אתם משלמים. מהראיון ששמעתי, הבעיה היא יותר התוצאות של פילבר, כי על פי הסקרים של הליכוד אם הליכדוניקים יצאו להצביע אנחנו נקים ממשלה יציבה ל-4 שנים ועוברים את ה-61".

על כך השיב יוכפז כי הוא דווקא אינו מבין אם יש לפי הסקרים 61 מנדטים לימין, אז מדוע פרשן בכיר בערוץ 14, המזוהה עם הימין, טוען כי "אנחנו הולכים להפסיד". ביסמוט השיב כי "הסקרים מראים מאוד בבירור שאם הימין יוצא להצביע אז אנחנו מקימים ממשלה יציבה".

לאחר מכן הוא התייחס לקמפיין הבחירות ולהופעתו של נתניהו אמש בקריית מלאכי: "איזה ראש מפלגה מסוגל לסייר היום בארץ? תראו לי יו"ר מפלגה אחד שמסוגל להביא את כמות האנשים שהוא מביא. אנחנו לא במאני טיים, אנחנו מתקרבים לקלפי טיים. בקרוב נוכל לראות מי הסוקרים שצדקו ומי לא".

בנוסף, ביסמוט ביקר את כלי התקשורת אשר לטענתנו רק מחפשים לפגוע במפלגת הליכוד: "לכל אחד יש את הזכות לבוא ולהצביע, אבל תרשו לי לחשוב או אפילו לקבוע שזה בגלל שמדובר בליכוד, וכל בוקר צריך לחפש משהו שקשור לליכוד. אני אומר לכם דבר מאוד פשוט – יש מגמה מסוימת וזה חבל. אם הציבור הימני יבוא להצביע, אז יהיו 61 מנדטים".

לסיום הוא הסביר מדוע תכניתו של יו"ר הציונות הדתית, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', לא תפגע בתיקי נתניהו באופן רטרואקטיבי: "ההצעות של סמוטריץ' לא יחולו רטרואקטיבית ולא ישפיעו. כל הצעה, וזה חשוב, שקשורה למשפט נתניהו לא תקודם. כולם יודעים הרי, כל אדם בר דעת ולא צריך להיות מומחה למשפט, שהפרת אמונים זה עניין מאוד רחב. אני מבין שאנחנו בקמפיין, אנחנו בקמפיין כדי שנתניהו יהיה ואחרים בקמפיין כדי שנתניהו לא יהיה. כל הצעה שקשורה למשפט נתניהו לא תקודם, אני הכי ברור בעולם".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm