ראש המועצה המקומית של עומר, פיני בדש, שוחח הבוקר (רביעי) עם בן כספית וינון מגל ב-103FM, בעקבות דברים שאמר אתמול ולפיהם חבר הכנסת איתמר בן גביר יקבל כ-18 מנדטים בבחירות. כבר בפתח דבריו הבהיר בדש, חבר כנסת לשעבר מטעם ישראל ביתנו, כי "עשו עליי סיבוב כאילו אני תומך בבן גביר, אני תמיד עם ישראל ביתנו".

בדש הבהיר כי " "עשו עליי סיבוב כאילו אני תומך בבן גביר מהסיפור הזה, הייתי בישראל ביתנו ונשאר בישראל ביתנו. כל הזמן הייתי ונשארתי. אני איש ימין. תמיד הוכח שמה שהסקרים מראים תוסיף עוד 2־1 כי יש מגזר שלא מגיב לסקרים. מה שקורה פה, היום הנושא הכי חשוב לאנשים זה הביטחון האישי, זה כבר לא רק בנגב. התחושה הזו של חוסר הביטחון קשה מאוד והבעייתיות זה בעיקר בתי המשפט. מה שאמרתי, אני שומע המון אנשים אומרים 'נמאס לנו, אנחנו נצביע בן גביר'. הצעירים אומרים בן גביר כי נמאס להם מהאווירה שבשטח וחושבים שהוא יפתור את הבעיה".

הטבה מיוחדת לגולשי מעריב - לחצו כאן ובואו להיפגש עם רה"מ והפוליטיקאים הבכירים

עוד טען: "הוא משדר להם שהוא יפתור את הבעיה של הביטחון ולפי מה שאני רואה בשטח אמרתי שהוא יכול להגיע גם ל־15 מנדטים. אגב, זה לא יעשה טוב לביבי, וזה יעשה לביבי חיים קשים מאוד, כי הוא ידרוש להיות השר לביטחון הפנים".

חבר הכנסת לשעבר אף התייחס ליו"ר המפלגה אותה ייצג, שר האוצר אביגדור ליברמן: "אף אחד לא מתווכח שהוא שר אוצר מצויין. הוא גם תקצב 2.5 מיליארד ש"ח לשוטרים, הבעיה שלא מצליחים לגייס, יש עזיבה, יש הגירה שלילית במשטרה. אין בעיה של כסף, הוא גם נתן מענק להמון שוטרים, חיזוק לכל השיטור החקלאי. הבעיה שלנו היא שאנשים צריכים להבין וכל המנהיגים צריכים להבין שהביטחון האישי היום הוא מעל הכול, לא כלכלי ולא פוליטי. ביטחון אישי זה היום מספר 1 שצריך לדבר עליו, וליברמן בעניין הזה באמת תקצב".

"מה הבעיה שלנו? בתי המשפט. מה אמר בג"ץ? נניח בבתי הכלא אפשר להכניס 10 אלף איש, אז אין בתי מעצר, אין כלום, תופסים בן אדם עם נשק, יורה, ושולחים למעצר בית. הבדואים מתחננים 'תקחו את אלה שיורים, תצילו אותנו מעצמנו'. בתי המשפט פה זה המכה הכי קשה שלנו", הוסיף בדש.

בסיום השיחה הוא הודה כי הוא שומע גם את צעירי העיר עומר מודים שיצביעו לבן גביר: "גם מבתים של השמאל, הם חושבים שהוא יפתור את הבעיה. מי שיהיה ראש הממשלה הבא ומי שיהיה בממשלה הבאה צריך להבין - מספר 1 זה ביטחון אישי. אנשים היום מפחדים להסתובב ברחובות".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו, 103FM