חבר הכנסת גלעד קריב, יו"ר ועדת חוקה, חוק ומשפט, שוחח הערב (רביעי) עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM והתייחס למצב מפלגת העבודה בסקרים, המנבאים לה כחמישה מנדטים. 

כאב ראש ללפיד: הנתון שיכול לתת לנתניהו 61 מנדטים
לאחר שהחליטו לרוץ בנפרד: שיתוף הפעולה של העבודה ומרצ בבחירות

לדבריו, "די ברור שעל מנת שממשלת השינוי תמשיך יש הכרח שמפלגת העבודה תצלח את הבחירות הקרובות, כדי שהממשלה הבאה תהיה ממשלה של שינוי ותקווה צריך שתהיה מפלגת עבודה חזקה לצידו של יאיר לפיד ויש עתיד. מן הראוי שמפלגת יש עתיד בהחלט תפעל באחריות גדולה מאוד ותיאום עם המפלגות". 

"אני חושב שראש הממשלה יודע היטב שעתידו הפוליטי תלוי גם בתוצאה של מפלגת העבודה", הוסיף, "צריך לומר משהו שאולי הוא לא נעים לאוזניים של חברי בגוש השינוי - בענייני חברה וכלכלה אין הבדל בין ליברמן, גנץ, לפיד ונתניהו. אם רוצים שהממשלה הבאה באמת תגדיל את ההשקעה בציבור צריך עבודה חזקה".

בהמשך, התייחס לכך ששר הביטחון בני גנץ הודיע כי מדינת ישראל לא תעביר נשק לאוקראינה, ואמר כי "ממשלת ישראל הנוכחית צריכה לומר בצורה מאוד ברורה 'אנחנו עומדים עם אוקראינה' אסור שנטשטש את האמירה המוסרית הזו". 

"את השאלה איזה מערכות אפשר להעביר ומאיזה סוגים נשאיר לחדרי הדיאלוג המדיני-ביטחוני בין שתי המדינות. הסוגיה העקרונית כן חייבת בירור - בשעה שנתניהו עושה צחוק מטרגדיה אנושית אדירה בשידור חי למול צופים בארצות הברית ובכל העולם. מר נתניהו שם את עצמו בשורה מאוד מפוקפקת של מנהיגים פוליטיים שמתייצבים בפועל לצד פוטין", סיכם.

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי, 103FM