12 יום לבחירות והתיקו הפוליטי נמשך: בסקר שנערך הערב (חמישי) בערוץ 14 עולה כי לו הבחירות היו נערכות היום, תמונת המנדטים הייתה נראית כך: הליכוד עולה ל-34 מנדטים, ואחריו יש עתיד שנחלשת ל-23 מנדטים. 

המחנה הממלכתי עם 13 ואילו הציונות הדתית עם 12 מנדטים. ש"ס עם תשעה מנדטים, יהדות התורה עם שבעה. עוד עולה כי ישראל ביתנו מקבלת שישה מנדטים, העבודה, מרצ, רע"מ וחד"ש-תע"ל בתחתית עם ארבעה מנדטים. הבית היהודי נותרת מתחת לאחוז החסימה, אולם היא נחלשת ויורדת ל-1.9 אחוז מהקולות. בל"ד גם היא מתחת לאחוז החסימה אולם היא מתחזקת ועולה ל-2.1%. בתמונת הגושים - הגוש בראשות נתניהו עומד על 62 מנדטים. 

בסקר חדשות 12 המגמה דומה. הליכוד שומר על כוחו ומקבל 31 מנדטים, יש עתיד אחריו עם 24 מנדטים. בהמשך ובניגוד לערוץ 14, הציונות הדתית היא המפלגה השלישית בגודלה עם 14 מנדטים, המחנה הממלכתי לאחר מכן עם 11 מנדטים.

ש"ס עם שמונה מנדטים, יהדות התורה עם שבעה. עוד עולה כי ישראל ביתנו מקבלת שישה מנדטים, וכך גם העבודה. בתחתית מרצ עם חמישה מנדטים ורע"מ וחדש-תע"ל עם ארבעה מנדטים. בתמונת הגושים, התיקו הפוליטי נמשך כשגוש נתניהו ניצב על 60 מנדטים מול 56 מנדטים בגוש הנגדי.

בסקר חדשות 13, תוצאות דומות. הליכוד עם 32 מנדטים, יש עתיד מתחזקת עם 26 מנדטים. בהמשך ובדומה לערוץ 12, הציונות הדתית היא המפלגה השלישית בגודלה עם 12 מנדטים, המחנה הממלכתי לאחר מכן עם 11 מנדטים. ש"ס עם שמונה מנדטים, יהדות התורה עם שבעה.  עוד עולה כי ישראל ביתנו מקבלת חמישה מנדטים, וכך גם העבודה ומרצ.

בתחתית רע"מ וחדש-תע"ל עם ארבעה מנדטים. בל"ד מתחזקת ל-2.5% ונותרת מחוץ לאחוז החסימה, שקד נחלשת ל-1.9%. תמונת הגושים דומה לחדשות 12 כשגוש נתניהו ניצב על 60 מנדטים מול 56 מנדטים בגוש הנגדי.