פחות משבועיים לבחירות: ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט התארח היום (שישי) בתוכניתו של ניסים משעל ב-103FM, התייחס לסקרי הבחירות, לחבר הכנסת איתמר בן גביר ותקף בחריפות את יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו. "יהיה מאוד משמעותי לחיי מדינת ישראל שיילך לכל הרוחות", אמר בהתייחס לראש הממשלה לשעבר ויו"ר הליכוד. 

רמז לגוש הימין? ח"כ מיהדות התורה: נלך לבחירות נוספות אם לנתניהו לא יהיו 61
הנשיא לראשי המפלגות: "מפציר בכם לגנות ולהוקיע באופן נחרץ כל הסתה ואלימות"  

עוד הוסיף אולמרט בנוגע לנתניהו: "שיעזוב את ההסתה, את הפלגנות, את הפעולות שהוא עושה, פעולות ההסתה החמורות, ואת שיתוף הפעולה עם גורמים פאשיסטיים שמלבים אש של שנאה ודם בשטחי יהודה ושומרון נגד פלסטיניים. רק בשבוע האחרון זוהו כ־100 פעולות פשיעה של גורמים יהודיים נגד פלסטיניים".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

הוא ביקר בחריפות גם את רעייתו של נתניהו, שרה, זאת לאחר ההקלטות שפורסמו בהן היא נראית תוקפת את ראש השב"כ לשעבר יובל דיסקין: "גסות הרוח, ניבול הפה, הנרקיסיזם החולני והקיצוני שמשתקף מהדברים שנאמרים נגד פקידי ממשלה בכירים ביותר, אתה שומע את ההקלטות ואתה לא מאמין. האם מדינת ישראל הייתה נתונה בידי האישה הזו? זו תופעה בלתי נסבלת שיש בה ערעור על היציבות לפיה צריכה להתנהל מדינה".

"האגדה האורבנית הזו שחצי מהציבור רוצה אותו אין לה שחר ומעולם לא היה לה שחר. במקרה הטוב ביותר הוא קיבל 25 אחוז מהציבור וזה הרבה פחות ממש שקיבל יצחק שמיר, וממה שקיבל מנחם בגין, וממה שקיבל אריק שרון. תפסיקו לייצר כאן איזשהו דמון שאין לו שחר במציאות. יש יותר שלא רוצים אותו, וכשיש יותר שלא רוצים אותו מה שקובע זה כמה לא רוצים אותו. אם מסתבר שרוב הציבור לא רוצה אותו הוא לא יהיה ראש ממשלה, ואני מקווה שכך גם יהיה", הוסיף בנוגע ליו"ר האופוזיציה. 

"מרב מיכאלי היא המנהיגה האישה הכי בולטת במדינת ישראל. לא הייתי קורא למפלגת העבודה מפלגת נישה. היא לקחה את מפלגת העבודה שהייתה על סף ריסוק, והנהיגה אותה באומץ ובנחישות. היא שיקמה את המפלגה הזו מהריסותיה, והביאה שבעה מנדטים בבחירות האחרונות", הוסיף בהתייחס לשרת התחבורה. כמו כן, הוא הזהיר, לשיטתו, מפני ממשלה בה יו"ר עוצמה יהודית יהיה חלק: "מקווה שלא תקום ממשלה פשיסטית בישראל. ממשלה שבן גביר מרכיב מרכזי בה - ממשלה פשיסטית".

יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר הגיב לדבריו של אולמרט: ״אולמרט הוא נרגן לא רלוונטי, שמדבר משפטים לא רלוונטיים ולא רלוונטי להתייחס אליו״.

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי, 103fm.