סערה ברשתות החברתיות ובחברה הערבית לאחר שאמש נחשף בתוכנית חיסכון בערוץ 12 אודות חוג הבית שארגן הזכיין של החברה בישראל, ג'ואי שוובל, בהשתתפות יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר, לקראת הבחירות לכנסת ה-25.

גולשים רבים קראו היום (שישי) להחרים את רשת האופנה ספרדית בישראל בעקבות אותו מפגש. "מי שמשתף פעולה עם גזען ושונא ערבים יש להחרים אותו", כתב אחד הגולשים. ח"כ אחמד טיבי כתב: "הכיעור של 'זארה בן גביר ישראל'".

ראש עיריית רהט פאיז אבו סהיבאן תקף: "יבואנית קבוצת זארה היא מהמממנים הפשיסטים של חה"כ איתמר בן גביר, לפי ערוץ 12. העמדה שלנו חייבת להיות ברורה כלפי החנויות הללו התומכות בפשיסטים". גולש אחר כתב: "החברה הבינלאומית זארה נושאת באחריות לסניפיה. אם זארה לא תתנתק מהשלוחה הישראלית, אז הם יהיו שותפים לפשע של הסתה לגזענות, פשיזם וכיבוש קולוניאלי".

במקביל, גולשים רבים תיעדו עצמם כשהם שורפים את הבגדים של החברה. אחד מהם כתב בנוסף: "אני לא צריך להסביר לכם על הגזענות שלו שרואים כמעט כל יום, לכן אני תומך בהחרמת זארה". גולש אחר כתב: "זארה , בי ולא להתראות". 

ממשרדו של ג'ואי שוובל נמסר לוואלה!: "אנו לא נוהגים להתייחס לנושאים פרטיים של המשפחה". בן גביר מסר בתגובה: "זארה, הבגדים היפים, הישראלים היפים".