ינון מגל ובן כספית פתחו הבוקר (ראשון) את תוכניתם ב-103FM בדיון על ההקלטות של עד המדינה ניר חפץ, ששודרו בתוכנית "המקור" ובהן הוא מעיד על התנהלותה של משפחת נתניהו בתקופה ששימש כדובר המשפחה.

"אני יזמתי": דרוקר מודה שהסכים לשלם לחפץ עבור ההקלטות ומסביר מדוע

בן: לאיש החזק הזה אסור לפתוח ארון, צריך להחליף בגדים שעוברים מחדר לחדר. ודבר נוסף - איך היא נקמה באיילת ונפתלי כשהם עלו לה על העצבים, נתניהו נעלם להם כל יום בארבע ונסגר בבית. 
ינון: לא ראיתי את התוכנית, לא הייתי היחיד, רבים לא ראו אותה כי זה לא מענייון, העניין מוצה.

בן: מה שמעניין אם לפיד היה במחנה או בנ"מ?
ינון: שרה נתניהו לא מעניינת, לא מעניין אותי אם היא פסיכולוגית או לא. מעניין אותי נתניהו, קראתי את הספר שלו, התרשמתי ממנו, אני רואה אותו מתפקד, הוא מעניין אותו. ליהיא לפיד לא מעניין אותי, כל השטויות שאני רואה שמוציאים ממנה. לא מעניין. שרה לא מעניינת. כמה אפשר לטחון את הדבר הזה? נו באמת, שרה פה שרה שם, מעניין אותי אם היא פסיכולוגית כשלג דאשתקד.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

בן: לגבי שרה, לגיטימי להגיד שלא מעניין אותי מה היא עושה או על מי היא מצווחת, אך מה שאני אומר והיום יודעים שזה נכון, זה ששרה ויאיר מנהלים את המדינה, שנתניהו הוא בובת סמרטוטים שבויה. זה הוכח. כל מינוי עובר דרכה, היא צריכה לאשר כל דבר. הצביור צריך לדעת שמי שמתחפש למנהיג חדש הוא קנה רצוץ, הדום, אסקופה נדרסת, שטיח של אשתו של בנו, וזה עולה שוב ושוב בהקלטות האלה. את זה האנשים שהולכים לשים מח"ל בקלפי צריכים לדעת. 
ינון: בן, זה נגמר. זה לא מעניין, זה שטויות במיץ עגבניות נו באמת, שרה מחליטה, יאיר מחליט, מרוב שהוא מחליט שלחו אותו למיאמי. כנראה שהוא אוהב מאוד את שרה והיא אישה מאוד חכמה, מה לעשות, זה המצב בזוגיות, ככה החיים נראים.  

סייעה בעריכת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm