עפיף אבו מוך, כתב ב'וואלה' ו'אל מוניטור', התראיין היום (ראשון) בתוכניתה של ליאת רון ב-104.5FM, והתייחס בין היתר לאחוזי ההצבעה בחברה הערבית בבחירות, וכן להשפעת הפרסום של זכיין זארה בארץ לאחר שאירח את חבר הכנסת איתמר בן גביר לחוג בית. 

התחממות בתחתית: בל"ד מתחזקת ומתקרבת לאחוז החסימה, שקד נחלשת | סקר מנדטים
"הכל תלוי בשבוע האחרון בקמפיין": בל"ד תעבור את אחוז החסימה?

"הדבר עורר זעם בקרב חלקים נרחבים בציבור הערבי, והמון פוליטיקאים ואזרחים קראו לחרם על החברה", אמר אבו מוך בפתח דבריו, "זה אפילו הגיע לכך שסמי אבו שחאדה מבל"ד שלח מכתב למנכ"ל זארה העולמית בנושא. זה הגיע לכך שבסוף השבוע הציבור הערבי היה יותר עסוק בזארה מאשר בבחירות".

לאחר מכן, הוא התייחס לחשש מאחוזי הצבעה הנמוכים בחברה הערבית, ואמר: "מאז פיצול הרשימות יש עלייה רציפה. כל העלייה הזאת הולכת לכיוון של סמי אבו שחאדה. בתחילה דיברו על כך שבל"ד תשרוף 30 אלף קולות. ונכון לעכשיו עומדת על 90 אלף קולות לפי הסקרים. זה משפיע על המתחרה העיקרית שלה חדש-תע"ל. אנשים מזדהים עם סמי אבו שחאדה, אבל לא עם בל"ד. הם מרגישים שאיימן עודה ואחמד טיבי רימו את אבו שחאדה. השאלה שנשאלת היא האם הוא יגיע לאחוז החסימה או שלא".

"מאמין שרע"מ תחצה את רף 4 המנדטים. ובנוגע לחדש-תע"ל יהיה קמפיין גוועלד, וזה יסתדר בסוף", טען אבו מוך, "לפיד עצמו לא זוכה להערכה גדולה בקרב הציבור הערבי, ואילו רמת האנטגוניזם כלפי נתניהו בחברה הערבית ירדה בשנתיים האחרונות".