ח"כ יצחק פינדרוס (יהדות התורה), התראיין היום (שני) בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM, והתייחס להקלטותיו של יו"ר הציונות הדתית סמוטריץ', וכן לדבריו של יו"ר המחנה הממלכתי גנץ כי יקים ממשלה עתידית בהשתתפות מפלגתו.

יו"ר המחנה הממלכתי גנץ מסביר: כך אפרק את גוש נתניהו לאחר הבחירות
לאחר המתקפה מצד ח"כ רגב: ח"כ גפני במסר חד משמעי לליכוד

"אני מתחיל להתחרט שלא למדתי ליבה - איך 12 מנדטים עושה ממשלה?", אמר ח"כ פינדרוס בפתח דבריו, "בוא נגיד שאנחנו נכנסים לגנץ, לצורך התרגיל כי זה לא יקרה, אנחנו נשארים עם הציבור המסורתי, לא יעזור לאף אחד שום דבר, הרי מצחיק אותי, כנראה שאם הייתי לומד מתמטיקה הייתי מבין ש-14 מנדטים עוד 7 זה 61". 

"סיכוי סביר שנקים ממשלה עם אחמדינג'אד לפני כל הקבוצה הזו", הוסיף, "עברנו שנה וחצי, ראינו מה הם עושים בכל משרד ומשרד בלי קשר להסכמים קואליציוניים. אנחנו כמדינה יהודית יכולים לחיות עם זה? יכולים להיות חלק מקואליציה כזו? מה שאתה משקיע בדמוקרטיה תשקיע ביהדות, שזה יהיה מאוזן". 

לאחר מכן אמר ח"כ פינדרוס כי "גנץ יכול להציע לנו ללכת עם הציבור היותר פלורליסטי, במצב הזה אנחנו לא יכולים ללכת. היה ניסיון כזה עם אהוד ברק, תמכו בממשלה מבחוץ, זה החזיק מעמד בדיוק חמישה שבועות, בסוף זה נפל. לכן, אין התכנות במציאות שאנחנו נלך לא עם הציבור המסורתי. מה שגפני אמר זה שנשב יחד עם הציבור המסורתי ונראה מה עושים". 

לסיום, הגיב חבר הכנסת מיהדות התורה על הקלטותיו של סמוטריץ': "הסיכום שאנחנו הולכים יחד כל הגוש לא הולך להשתנות. מציע לא לתפוס אותי בהקלטה כשאני כועס על מישהו, יהיה לעיתונאים מה לחגוג. אני חושב שלקחתם את זה למקום לא נכון". 

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM