מערכת הבחירות נכנסת ליישורת האחרונה, וחילופי המהלומות והמתקפות בין המועמדים השונים עולים לטונים חריפים למדי. אחד העימותים שליוו את התקופה האחרונה, היה המתקפות החריפות של יו"ר מרצ זהבה גלאון, כלפי יו"ר עוצמה יהודית חבר הכנסת איתמר בן גביר. בתגובה לכך, חבר הכנסת הודיע היום (רביעי) על הגשת תביעה בסך 300 אלף ש"ח נגד יו"ר מרצ. כאמור, גלאון אינה זכאית לחסינות משפטית, שכן היא אינה מכהנת כעת כחברת כנסת.

"עבריין מורשע": למה זהבה גלאון חסמה את איתמר בן גביר בטוויטר?
"תשטוף את הדם של רבין מהידיים שלך": זהבה גלאון ואיתמר בן גביר התעמתו ברשת
זהבה גלאון תוקפת: "האקדח שבן גביר שלף בשייח' ג'ראח הופנה לעבר כולנו"

הרקע לתביעה, שהוגשה לבית משפט השלום בירושלים, באמצעות עורך הדין זאב וולף, הוא פרסומים של גלאון נגד בן גביר ברשתות החברתיות. "עקב פרסומי כזב מכפישים וחמורים מצד הנתבעת כלפי התובע, מתוך כוונה לפגוע בו, תוך תיוגו כקיצוני, כראש ארגון טרור המחזיק 'זרוע צבאית', ותוך ייחוס לו כוונה לפגוע בכל הערבים, השמאלנים והלהט"בים – נפגע שמו הטוב של התובע, הוא הושפל והוכלם, נעשה מטרה לשנאה ולבוז בעיני הציבור ותוך מטרה לפגוע בו ובמשרתו הציבורית", נכתב.

"בכך נגרם לו נזק שווי המוערך במיליוני שקלים. זאת, בשים לב, בין היתר, לתפוצה הרחבה של הפרסומים, למעמדה של הנתבעת כיו"ר מפלגה ולשיח השיסוי שהיא מנהיגה כלפי התובע בתקופה האחרונה, אשר מצטרף אל הפרסום נושא תביעה זו", נכתב עוד. בין הפרסומים שעומדים ברקע התביעה, ניתן למצוא ציוצים של גלאון בהם נכתב: "אם הילד צועק ״מוות לערבים״ בחוץ, כנראה שהוא שמע את זה אצל בן גביר בבית", "תומך הטרור היחיד בכנסת זה בן גביר, המועמד שלך לתפקיד 'שר הרכבות'". 

זהבה גלאון בפסגת המנהיגים של מעריב. צילום: ג'רוזלם פוסט

בן גביר מסר בתגובה: "אם יש מישהו שקרוב לכינוי 'תומך טרור' בו כינתה אותי גלאון, זו היא בעצמה, שאך לאחרונה נחשף כי השתתפה בעבר בידוי אבנים לעבר חיילי צה"ל, וכיום היא דבקה בשיתוף פעולה עם חברי המשותפת שתומכים במחבלים של ארגון הטרור 'גוב האריות'. לשקרים וההכפשות של גלאון יש מחיר – אותו היא תשלם בבית המשפט". 

"מכל מקום, הלחץ של זהבה גלאון מובן: היא מבינה שאנחנו בדרך לנצח את הבחירות, ולכן משתמשת בהכפשות ושקרים. זה לא יעזור לה - נקים ממשלת ימין חזקה על אפה וחמתה", סיכם.