יום הבחירות לכנסת ה-25 יתקיים ביום שלישי הקרוב ומנהיגי המפלגות נכנסים לישורת האחרונה של הקמפיינים. יו"ר האופוזיציה ויו"ר מפלגת הליכוד שוחח עם שרון גל בתוכניתו ברשת 13, התייחס לסקרי המנדטים ולאחוז ההצבעה הצפוי בגוש הימין, וענה מה צפוי לעתידם של איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ' בכנסת הקרובה בהנהגתו.

"אני יודע איפה הייתי בצבא": העקיצה של נתניהו ללפיד
עימות חריף בין תומכי מרצ לנתניהו בכנס גלובס: כך ענה יו"ר הליכוד למפגינים | צפו בתיעוד
גנץ תוקף: "נתניהו אומן השקר. תיק הביטחון לסמוטריץ'? סכנה לישראל" | האזינו

"אני מוטרד", ציין נתניהו, "כי לפי הסקרים, אחוז מצביעי הימין שמתכוונים להגיע לקלפי הוא נמוך. אם הליכודניקים לא יישארו בבית - ננצח". בנוסף, טען: "בני גנץ הוא שמאל, הוא בעד בירה פלסטינית בירושלים, הוא נתן לבכירי הרשות הפלסטינית מסוקים להברחת נשק, אמר שהוא גאה בכך שסיכן את חיילי גולני".

כאשר נתניהו נשאל "האם בן גביר יכול להיות שר בטחון הפנים?", הוא השיב: "בוודאי. אני לא מחלק תפקידים, אבל הוא וסמוטריץ' יהיו שרים, זה וודאי. קודם נצוד את עור הדוב ואז נחלק תפקידים. אם אתה רוצה שמפלגת השלטון תהיה אפקטיבית היא צריכה להיות גדולה".

על הסיוע הצבאי לאוקראינה, אמר יו"ר הליכוד: "אני מחויב קודם כל לאינטרסים של ישראל, יצרתי משוואה הוגנת מול רוסיה. מנגד, אמרתי הרבה פעמים לפוטין שהוא עושה שגיאה איומה ביחסיו עם איראן. אני צריך לבחון את זה, אשקול את הדברים האלה בכובד ראש".

הוא התייחס ליחסי ישראל-לבנון ולהסכם הגבול הימי וטען: "לפיד נכנע לנסראללה, הוא וגנץ חלשים, נכנעים, הורסים את ההתרעה. נכון, בממשלת מעבר אפשר לעשות פעולות נגד מחבלים ואני מברך, אבל אנחנו נעשה מה שצריך כדי לתקן ולהחזיר את ביטחון ישראל. לפיד וגנץ מרכינים את הראש בפני ביידן ואומרים על כל דבר 'כן אדוני, כן אדוני'. די, הספיק לנו".

בנימין נתניהו מתייחס להגעה להסכם עם לבנון. (צילום: דוברות הליכוד)

על האפשרות לסיפוח השטחים, נתניהו אמר כי "גנץ בלם את האפשרות הזו. הם (לפיד וגנץ) השפיעו על טראמפ. נמשיך את המעגל של שלום תמורת שלום, והם מוסרים את תל אביב לנסראללה".