פחות משבעה ימים נותרו עד לבחירות, והרגע המיוחל בו נפסיק לקבל סמסים ושיחות מפוליטיקאים. בן כספית וינון מגל שוחחו הבוקר (חמישי) על ההתפתחויות האחרונות במערכת הפוליטית, שמחכה להגיע כבר לשלב של "אחרי הבחירות". בפתח השיחה ב-103FM, התייחסו השניים לראיונות שהעניק אמש ראש הממשלה יאיר לפיד לערוצי הטלוויזיה השונים.

לפיד מבהיר: "מהיום הראשון שיצאנו לבחירות אמרתי - המשותפת לא יהיו בממשלה"
"תהיה מלחמת אחים": דן חלוץ במתקפה חריפה נגד ח"כ בן גביר

"לפיד התראיין ועשה את הלפיד הלילי, אני מציע שנפצח במה שהוא אמר על חברת הכנסת מיכל שיר", אמר מגל, "הוא אומר ש'השריון הוא לא בגלל הדיל שהיא סגר איתה, אלא בגלל שהיא חברת פרלמנט מצוינת'. כששואלים אותו מה היא עשתה, אין לו מושג. הוא משריין חברת כנסת ואין לו מושג למה". 

כספית השיב: "שמעתי את דני קושמרו מקשה מאוד על לפיד. אני שמח על הבחירות, רק בגלל שיום אחרי פח האשפה הפוליטי יפגוש את ח"כ אורלי לוי־אבקסיס, אותו דבר שיקלי, איש לא ידע מיהו, והכי גרוע היא סילמן". על תוצאות הסקרים בעת האחרונה, אמר: "נתניהו לא מוביל בסקרים, הוא ארבע פעמים לא הצליח להביא 61".  

מגל הגיב כי "אני מבין שאתם רוצים להראות כאילו לפיד באותה רמה של נתניהו". הוא התייחס לשאלת קיום עימות בין לפיד ונתניהו: "למה נתניהו מפחד לבוא לעימות עם לפיד? מה מפחיד בעימות עם לפיד? ביבי, אתה לא מוביל, זה פייק, אתה מר טלוויזיה, הנואם הגדול בתבל. למה אריה צריך ללכת לעימות עם ג'וק? באיזה סרט מלך החיות הולך עם השפן לעימות? כל האינטרס של לפיד הוא להיות מול נתניהו. אני מבין שאתם רוצים להראות כאילו לפיד הוא באותה רמה כמו נתניהו". 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בסיום השיחה, התייחסו השניים לדברים החריפים שהשמיע הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ בריאיון. מגל אמר כי "בושה וחרפה שהאיש הזה היה רמטכ"ל, הוא מאיים במלחמת אחים אחרי מה שעברנו פה. האיש המופקר הזה. מופקר, רמטכ"ל כושל. אני מאוד מקווה שאתה מגנה את הדבר הזה". כספית השיב: "אני חושב שהוא צודק במאה אחוז ואני שותף לדעתו", הדגיש חברו למיקרופון שהוא ממש לא התכוון לגנות את ששמע".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש , 103FM