בפתח השעה השנייה של תוכניתם, בן כספית וינון מגל התייחסו למספר סוגיות הנמצאות על סדר היום הציבורי, בהם מערכת הבחירות המתקרבת. ראשית, הם שוחחו ב-103FM על הסכם הגרעין בין איראן למעצמות, ומגל טען: "כרגע אין הסכם - כי האיראנים הם מי שמונעים אותו. הם העמיסו דרישות רבות, ואם היו מסכימים להצעה האמריקאית - כבר היה מושג הסכם". 

הבית הלבן: "לא מתכוונים לחזור למו"מ עם איראן על הסכם הגרעין"
כספית: "יום אחרי הבחירות פח האשפה הפוליטי יפגוש את אורלי לוי, שיקלי וסילמן"

בהמשך השיחה, הם דנו פעם נוספת בסוגיית קיום עימות טלוויזיוני אפשר בין ראש הממשלה יאיר לפיד, ליו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו. מגל אמר כי "נורא חשוב שיהיה עימות בין נתניהו ללפיד". הוא פנה לכספית והוסיף: "אמרת שעימות טלוויזיוני זה בזבוז זמן של שעה וחצי, ושלאף מילה אתה לא מאמין. יומיים שלושה אתה מבלבל את המוח על השטות הזאת, בשביל מה?".

כספית הופתע מהציטוט מן העבר, והשיב לשותפו להגשה: "ההתחמקות של הארנבת בת שפן מעימות עם לפיד, כשאנו שומעים את הקול המרוסק של האיש המרוסק הזה. יש מצב שטעיתי לפני 20 שנה, כי העימות ב־1996 ניצח לנתניהו את הבחירות". 

בסיום השיחה, הם עברו לדון בהסכם שנחתם בין ישראל ללבנון. "אני מניח שיעשו הרבה טררם על זה", אמר מגל, "אתה מתנגד לבחון את ההסכם מפרספקטיבה של זמן?". כספית השיב לו: "מי שהתקפל בפני חיזבאללה אינספור פעמים זה נתניהו. בלי ההסכם הזה יכול להיות שהיינו עכשיו במלחמה, אך קל לשלוח למלחמה כשאתה לא ראש הממשלה".