אתם יודעים מה הטעות הכי גדולה שלי? הטעות הכי גדולה שלי היא שנכנסתי לפוליטיקה. אני לא אמורה להיות שם. אתם אמורים להיות שם. רק אתם. מבוגרים, שבעים, בנים של, חברים של. מה חשבתי כשנדחפתי למשחק המכור שלכם?

אני הדר, הדר מוכתר - ועשיתי את הטעות הכי גדולה שיכולתי לעשות, העזתי להיכנס למשחק שלכם. נכון, אני לא מדברת כמוהם, אני גם לא נשמעת כמוהם, ואני גם לא נראית כמוהם. אני מבטיחה לכם, אני גם לא הולכת לעבוד כמוהם. הפחדתי אותם, לבד.

בחורה בת 20, במקום לשבת על הספה ולהתלונן, לקחה אחריות על החיים שלה, הקימה מפלגה, נלחמה ולא ויתרה. אז כן, הטרלתי את המערכת, לבד. בחורה כריזמטית עם טלפון נייד. והם? הם יצאו מהכלים כדי להפיל אותי, להפליל אותי, להגחיך אותי.

דירה, פשקווילים, מרצדס. הם חושבים שהם הצליחו. אבל אנחנו נראה להם ביום הבחירות בקלפי. אם את כל זה הצלחתי לעשות באפס תקציב, מחוץ לכנסת, תחשבו מה יקרה אם כולכם תבואו, איזה שינוי נעשה כאן. מהפכה.

למבוגרים האחראים שביניכם אני אומרת: תצביעו בשביל הילדים שלכם, כי 20 שנה הימרתם על אותם אנשים וקיבלתם אותו דבר. הפעם תהמרו עליי! ב־1 בנובמבר תהמרו עליי. שימו צ בקלפי - בשביל הילדים שלכם.