סקרי המנדטים האחרונים עדיין מנבאים למפלגת מרצ בין ארבעה לחמישה מנדטים. זאת, למרות שזהבה גלאון חזרה לראשות המפלגה. נדמה כי בימים האחרונים מתנהל קמפיין מטעם מפלגת יש עתיד שקורא להצביע ליאיר לפיד על חשבון מפלגות העבודה ומרצ. היא שוחחה עם ניסים משעל ב-103fm, הגיבה למצב מפלגתה בסקרים והסבירה מדוע לדעתה לא מדובר הפעם בקמפיין געוואלד. 

גלאון במסר ללפיד: "אם מרצ לא עוברת - כל הגוש נופל"
"שקרים והכפשות": בן גביר תבע את גלאון - וזה הסכום שהוא דורש

גלאון התייחסה לכך שהמפלגה מתנדנדת על סף אחוז החסימה ואמרה: "אני מאוד מודאגת. הציבור שלנו חזר למרצ אחרי שאני נבחרתי לראשות המפלגה, הרי מרצת הייתה מתחת לאחוז החסימה במשך כמה חודשים. אנחנו בסקרים היינו על 5-6 מנדטים. הציבור שלנו חושב שמרצ התאוששה והתחזקה ולא מבין את גודל הסכנה. הרבה מאוד אנשים שתומכים במרצ מאוד רוצים לעצור את נתניהו, רוצים לחזק את לפיד כדי שהוא יעצור את נתניהו, אבל הם לא הטמיעו, אחרי חמש מערכות בחירות, שבעצם מה שקובע זה גודל הגוש ולא גודל המפלגה. אם מרצ נופלת אז נתניהו, בן גביר וסמוטריץ', הם יהיו בשלטון. יהיה להם יותר מ-61".

"אני יודעת שנמאס לשמוע הפחדות וגוועלד זאב זאב, אבל בסוף בסיפור המקורי הזאב מופיע. אני חוששת שהזאב כבר כאן (בן גביר), ואם אנחנו נופלים אז אנחנו בסיטואציה אחרת", היא אמרה.

על תביעתו של בן גביר, שתבע את גלאון על רקע פרסומיה ברשתות החברתיות, היא אמרה: "אני עומדת מאחורי זה. איתמר בן גביר הורשע במעשה טרור, בוא נתחיל בזה. חוץ מזה שפתחו לו תיקים בעוד 50 מקרים, הוא הורשע בתמיכה בארגון טרור, כך אז בזמנו, אז על מה יש להתווכח. אני שומעת את ההסתה, עידוד הטרור שהוא עושה, שליפת הנשק מול פלסטינים".

היא המשיכה: "הוא תבע אותי ויכול להמשיך לתבוע אותי. כל מה שאני אומרת זה דברים מבוססים, זה לא אני המצאתי, זה בית המשפט קבע שהוא הורשע".

בנוסף, יו"ר מרצ התייחסה לציבור הערבי בבחירות הקרובות: "אני מסתובבת המון בקרב הציבור הערבי, למרצ יש רשימה עם ארבעה מועמדים ערביים. יש התעוררות, חייבים להגיד את זה. היום על פי כל הסקרים עומדים על 49 אחוזי הצבעה, להערכתי זה יגיע לקצת יותר, אפילו מעל ה-50 אחוזים. ואז יהיה גוש חוסם. ברגע שהמפלגות הערביות עוברות ואני מאמינה שהן עוברות, אני מאמינה שיהיה גוש חוסם. עכשיו השאלה היא האם אנחנו נאפשר את הגוש החוסם או נהיה מתחת לאחוז החסימה. זה הדבר שמטריד אותי, מאוד מאוד".