יו"ר המחנה הממלכתי, שר הביטחון בני גנץ ושר התרבות והספורט, חילי טרופר הגיעו אמש לכותל המערבי כדי לשאת תפילה להצלחתם בבחירות לכנסת ה-25 ולהטמין פתק. האירוע קיבל במהרה תפנית חריגה לאחר שהשניים הותקפו מילולית על ידי עשרות נערים שהתגודדו סביבם וקיללו אותם בתוך רחבת הכותל.

עם תקווה ליציבות פוליטית: הבחירות לכנסת ה-25 יצאו לדרך | עדכונים שוטפים
 
 בציוץ שהעלה גנץ לטוויטר, ציטט האחרון את טרופר: "אתמול בלילה בכותל, קיבלנו סימנים למחירים של ההקצנה. בני גנץ ואני הגענו להתפלל. עשרות רבות של נערים התגודדו סביבנו וקיללו אותנו בתוך רחבת הכותל".

בציוף נוסף שהעלה כתב מפי טרופר, כי "בעת שהתפללנו תפילה לשלום המדינה, הם צעקו עלינו 'רוצחים', 'דם המתים על ידיכם' וגם צעקו לבני 'למה הפקרת את חיילי גולני?' אני בספק כמה מתוך הצעירים האלה שירתו או ישרתו בכלל בצה"ל, אבל על גלי השנאה וההסתה הם מעזים להגדיר שר ביטחון ורמטכ"ל כרוצח וכמי שהפקיר חיילים".

בציוצים נוספים שהעלה גנץ אמר שר התרבות והספורט, כי "אתמול בצהריים, נתניהו ורעייתו העלילו עלילת שווא על גנץ באמצעות קלטת מבושלת ונטולת הקשר, בלילה בכותל צעירים משולהבים הדהדו את השקר. קו ישיר עובר בין השניים. לרוב, אני משתדל לנקוט בלשון המעטה ולהימנע ממריבות היכן שלא חייבים. יש לנו מספיק מזה. אבל אמש במקום קדוש לעם היהודי, בעת תפילה לשלום המדינה, הבנתי שיש כאלה שבמעשיהם עלולים לפרק את המדינה. כל אחד יחזיק בעמדותיו, אבל מול חילול השם ומול השנאה הזו אסור לשתוק. לא נוכל לעמוד מול המגדפים בקללות או באנחות, אלא בהצבעה בקלפי. גם על זה הבחירות. צאו להצביע ותנו כוח למתינות ולמי שמבקשים שלום בתוכנו".