שימי אטיאס התארח הבוקר (שלישי) בתוכנית הבוקר של "רשת 13", העולם הבוקר בהנחיית רותם ישראל ומירי מיכאלי, וחשף חלק מהתחזיות שלו לתוצאות בחירות. אטיאס הביא לאולפן "העולם הבוקר" מעטפה בה הוא מחזיק את התחזיות שלו לחבירות 2022.

"אני נמצא באולפנים כבר הרבה שנים, אבל לחזור את תוצאות הבחירות זה לחץ אטומי. זה לא בגלל יאיר או ביבי, חמישים\חמישים - לא מבחינת המדינה, זה חשוב, אבל מבחינת ב'נבואה' זה פחות מעניין. יש כל כך הרבה דרמות מסביב. וכל הלילה הייתי ער, לפנות בוקר העליתי סטורי באינסטגרם, 'נו, מי זה?, מי זה?'. לא יכול לגלות, אני יכול להגיד רק שכל הקריירה שלי מונחת כאן במעטפה".

"אני אגיד יש פה לפחות הפתעה אחת, גדולה", הוסיף אטיאס. "יש הפתעה ממש יוצאת דופן לפני. אני לא מאמין בכוחות על, חוץ מבורא עולם, אני משתמש בחמשת החושים, אני מרגיש את מה שקורה. כן בעבר עשיתי תחזית למשחק כדורגל וכאלה, אז הלכתי לראו אימונים של קבוצות. אז פה אני יושב בבית ורואה טלוויזיה, ויש לי יותר כלים, בעדינות אני אגיד, כדי לנסות לחזות".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>

כמו שאתה יושב באולפנים וקורא את מחשבותנו, אתה קורא את מחשבותיהם של שבעה מיליוני ישראלים?
"זה מטורף, לקרוא מחשבות של שני ישראלים, זה כבר בעיה, לכל אחד יש ארבע. אתה הולך ברחוב ושומע 'אני לא פראייר'".

בהמשך ביצע אטיאס תרגיל על השעון של מיכאלי מול המצלמה. רגע לפני סיום הפינה המגישות חתמו על המעטפה של אמן החושים, ושמרו אותה אצלהם, כל מנת שהוא לא יוכל להשנות בה שום דבר. כעת, נותר רק לחכות לתוצאות כל מנת לדעת אם אטיאס צדק.