רגע האמת: תוצאות הבחירות לכנסת ה-25 החלו להתפרסם הלילה (בין שלישי לרביעי), כאשר תוצאות האמת המלאות צפויות להתקבל רק ביום חמישי בצהריים. עם ספירת כ-79.8% מהקולות, שהם מעל לשלושה מיליון מצביעים - המפלגות מרצ ובל"ד מתנדנדות סביב אחוז החסימה. 

נכון לשעה זו, על פי תוצאות האמת - הגוש התומך ביו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו זוכה ל-65 מנדטים ויוכל להקים ממשלה, כאשר הליכוד עומד על 31 מנדטים. לעומת זאת, יש עתיד בראשות ראש הממשלה המכהן יאיר לפיד מקבלת 24 מנדטים.

הציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ' ואיתמר גביר מסתמנת כמפלגה השלישית בגודלה עם 14 מנדטים, מיד אחריה המחנה הממלכתי וש"ס עם 12 ו-11 מנדטים בהתאמה.

כמו כן, כרגע עומדת יהדות התורה על 9 מנדטים. ישראל ביתנו, חד"ש תע"ל ורע"מ - עומדות על 5 מנדטים כל אחת, וכן העבודה זוכה על פי שעה לארבעה מנדטים. כאמור, מתחת לאחוז החסימה נמצאות נכון לשעה זו מרצ (3.23%), בל"ד (3.07%), והבית היהודי (1.17%). 

יאיר לפיד (צילום: REUTERS/Nir Elias)
יאיר לפיד (צילום: REUTERS/Nir Elias)

על פי מדגם חדשות 12, הליכוד זכה ל-31 מנדטים, יש עתיד ל-23, הציונות הדתית ל-14, המחנה הממלכתי ל-11, ש"ס ל-10, יהדות התורה לשבעה, מפלגת העבודה לחמישה, ישראל ביתנו לחמישה, מרצ, רע"מ וחד"ש תע"ל לארבעה כל אחת. הבית היהודי ובל"ד לא עוברות את אחוז החסימה.

על פי מדגם חדשות 13, הליכוד זכה ל-32 מנדטים, יש עתיד ל-23, הציונות הדתית ל-14, המחנה הממלכתי ל-11, ש"ס ל-10, יהדות התורה לשבעה, ישראל ביתנו לשישה, העבודה לחמישה, רעמ, חד"ש תע"ל לארבעה כל אחת, מרצ גם היא עם ארבע אולם היא על סף הירידה מתחת לאחוז החסימה. הבית היהודי ובל"ד לא עוברות את אחוז החסימה.

על פי מדגם כאן 11, הליכוד זכה ל-30 מנדטים, יש עתיד ל-23, הציונות הדתית ל-15, המחנה הממלכתי ל-12, ש"ס ל-10, יהדות התורה לשבעה, מפלגת העבודה, ישראל ביתנו ורע"מ לחמישה, מרצ וחד"ש תע"ל לארבעה כל אחת. הבית היהודי ובל"ד לא עוברות את אחוז החסימה.

על פי מדגם ערוץ 14, הליכוד זכה ל-31 מנדטים, יש עתיד ל-23, הציונות הדתית ל-12, המחנה הממלכתי ל-11, ש"ס ל-10, יהדות התורה לשמונה, מפלגת העבודה, וישראל ביתנו לשישה, מרצ לחמישה, רע"מ וחד"ש תע"ל לארבעה כל אחת. הבית היהודי ובל"ד לא עוברות את אחוז החסימה.