ברקע ספירת הקולות הסופיים ופרסום תוצאות האמת, היועץ האסטרטגי רונן צור, שניהל בעבר קמפיינים עבור 'כחול לבן', התראיין היום (רביעי) בתכניתם של בן כספית ופרופ' אריה אלדד ב-103FM ודיבר על מפלתו של השלטון הנוכחי.

בנוסף, צור התייחס להצלחתה של מפלגת 'הציונות הדתית-עוצמה יהודית', שעקפה במספר המנדטים שלה את מפלגת 'המחנה הממלכתי', הכוללת בתוכה שני רמטכ"לים, לאחר ששתי המפלגות הציגו עמדות הנוגעות לביטחון המדינה.  

"אובססיבי לעצמו": סגירת חשבונות בין יש עתיד למחנה הממלכתי
דנון: "לא רואה את גנץ ולפיד שמחרימים את הליכוד באים למו"מ עם נתניהו"

"קיבלנו תוצאות הדומות לתוצאות הבחירות של בגין ב-77'. אנו אמורים להבין שאי אפשר להמשיך כל הזמן עם קמפיין בצפון תל אביב ובצפון רעננה. פה יש טראומה של 'שומר החומות'. האנשים זוכרים היטב את הקריאות האיומות של אזרחים ישראלים במצוקה. אף אחד מראשי גוש השינוי, לא גנץ, לא לפיד, לא איזנקוט, לא שם את הדברים האלה בחלון הראווה של הקמפיין שלו", טען צור. 

עוד הוסיף כי "שלטון תמיד מפסיד בגלל שגיאות שהוא עושה. שלטון שמושל נכון-סיכוייו להפסיד קלושים. אין ספק שההתנהלות השלטונית קרסה. כשניגשים למהלך כל כך יצרי ודרמטי, לדברים האלה אין קונים במדינת ישראל. כשאתה מקבל את השלטון לידיים ויודע שאתה צריך להתחבר, יש פה שינוי במצב הדמוגרפי. במקום זה יוצאים לקמפיין גן ורדים וכל מיני קונספציות אוויליות וטיפשיות, שאולי מתאימות לנורבגיה אבל לא לפה".

היועץ האסטרטגי הדגיש לסיום ש"הציבור לא מבין לבד אם אתה לא נותן את התחושה שאתה נלחם. שני טוראים שבקושי סיימו חצי שירות צבאי מלא ניצחו שני גנרלים עם דרגות, מדים וכל ההילה רק בגלל דבר אחד - הקניית תחושת ביטחון גדולה יותר מצדם, אפילו עם האקדח השלוף שכולם זלזלו בו".

 סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM

אתר 103FM