ראשי מפלגת "המחנה הממלכתי" הודיעו היום (רביעי), יממה לאחר הבחירות לכנסת ה-25, כי מפלגתם לא מתכוונת לחבור לגוש הימין ועל כן תישאר באופוזיציה, אם וכאשר תוקם ממשלה חדשה. בתוך כך הרמטכ"ל לשעבר ומספר 3 ברשימה, גדי איזנקוט, אמר למקורביו: "אם מישהו חושב שיש סיכוי אפילו של אחד למיליון שאצטרף לממשלת נתניהו, שישאל את יובל סמו ויבין שלא".

"מכבדים את החלטת הבוחרים": זה הצעד הבא של "המחנה הממלכתי"

סמו כידוע, הוא קומיקאי, חקיין, שחקן וסטנדאפיסט ישראלי, אשר מגלם את דמותו של איזנקוט בתוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת" בקשת 12.

בהודעתם הבוקר מסרו שר הביטחון בני גנץ, שר המשפטים גדעון סער ואיזנקוט: "נשרת כאופוזיציה אחראית וממלכתית תוך שאנו ממשיכים לבנות את ״המחנה הממלכתי״ כאלטרנטיבה שלטונית".

השלושה נועדו עם פרסום תוצאות האמת של הבחירות, כדי לדון בתוצאות ולקבל החלטה על המשך דרכם. לאחר הפגישה מסרו השלושה את החלטתם לציבור.

"בפני מדינת ישראל עומדים אתגרים גדולים עימם תתמודד ממשלה הנשענת על גורמים קיצוניים. החלטנו להמשיך ולבסס את 'המחנה הממלכתי' כתנועה משמעותית במרכז הזירה הפוליטית. אנו מכבדים את החלטת הבוחרים, ולאחר הרכבת הממשלה, נשרת כאופוזיציה אחראית וממלכתית תוך שאנו ממשיכים לבנות את ״המחנה הממלכתי״ כאלטרנטיבה שלטונית", נמסר מהרשימה.