ביקורת חריפה במפלגת העבודה נגד יו"ר המפלגה, מרב מיכאלי, ודבריה הערב (חמישי) על תוצאות הבחירות בהם תקפה את יאיר לפיד ואמרה כי  "יש עתיד עבדו נגדנו ונגד מרצ, במיוחד ביום הבחירות". 

בכיר לשעבר במרצ במתקפה על מיכאלי: "בוודאי שהיא אשמה, מהלך כמעט מופקר"
גלאון בתגובה ראשונה למפלת מרצ: "רגע קשה, העדיפו לחזק את לפיד מול ביבי"
ספירת קולות האמת הסתיימה: גוש נתניהו בדרך להקמת ממשלה, מרצ בחוץ

מועמד מפלגת העבודה, יאיא פינק, כתב: "מנהיגים טועים. מנהיג/מנהיגה אמור לדעת לקחת אחריות ולא להאשים אחרים שטעו. אומנם אני רק 7 ברשימה, אבל אם לא אומרים אז אגיד: עשינו טעות שלא הצלנו את מרצ וצר לי על כך". גם השר וחבר הכנסת לשעבר מטעם המפלגה, איציק שמולי, תקף ואמר כי "המון מלל חסר משמעות שנועד לכסות על אמת אחת פשוטה וכל כך הרבה ניתוק וחוסר מודעות. ההזיות של מרב על ראשות ממשלה הן שריסקו את הגוש והטביעו את מרצ מתחת לאחוז החסימה. צריכות ללכת".

ביש עתיד תקפו: "קחי אחריות על כשלונך"

הביקורת נגד מיכאלי הגיע גם מיש עתיד. השר אורנה ברביבאי כתבה: "במקום להיות חלק מהמאבק בקואליציה מסוכנת, את תוקפת את מי שהושיט יד וסרבת. קחי אחריות על כשלונך". השרה קארין אלהרר מסר: "להיות אישה חזקה זה לעמוד מאחורי הטעויות שלך".

ח"כ ולדימיר בליאק תקף גם כן וכתב: "צריך להסביר למרב מיכאלי מה זה בחירות. (ולא שכחנו את סירובה היהיר לא להתאחד עם מרצ). בבחירות הבוחרים מצביעים עבורך או לא מצביעים עבורך, בהתאם להשקפתם. יש עתיד לא עבדה נגדה. פעלנו נגד גוש נתניהו. הבוחרים הצביעו יש עתיד כי הם מזדהים עם יש עתיד. כדאי למיכאלי לכבד אותם ולקחת אחריות".